dzisiaj

Puchar Świata w skokach: TVP 1 zarobiła 48 mln zł na reklamach

Puchar Świata w skokach: TVP 1 zarobiła 48 mln zł na reklamach

Średnio pucharowe transmisje gromadziły przed telewizorami 4,5 mln widzów.

Czytaj więcej
"Cztery Kąty" w nowej szacie

"Cztery Kąty" w nowej szacie

Numer z nowym logo, szatą graficzną i rubrykami, wspiera promocja w mediach Agory, kinach i na nośnikach zewnętrznych.

Czytaj więcej
Grzegorz Kita przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

Grzegorz Kita przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

Będzie realizował działania w obszarach promocji, strategii rozwoju, marketingu, komunikacji oraz eventów.

Czytaj więcej
Łukasz Konik nadal z marką Bracia Koral

Łukasz Konik nadal z marką Bracia Koral

Znany szef kuchni przygotuje lodowe kompozycje i desery.

Czytaj więcej
Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę

Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę

Stacja Eurozetu po świętach startuje z nową ofertą dla słuchaczy.

Czytaj więcej
Założona w 1993 roku Firma Notedeco obchodzi w tym roku swoje 25-lecie.

Założona w 1993 roku Firma Notedeco obchodzi w tym roku swoje 25-lecie.

Z niewielkiego domowego biznesu powstało prężne kilkudziesięcio-osobowe przedsiębiorstwo zlokalizowane w sercu Wielkopolski - Poznaniu.

Czytaj więcej
Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem

Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem

Z badań wynika, że Wielkanoc cieszy się mniejszą sympatią, mimo że organizacja tych świąt wymaga mniej wysiłku i mniejszych wydatków.

Czytaj więcej
Sami milenialsi nie rozwiążą problemów galerii handlowych

Sami milenialsi nie rozwiążą problemów galerii handlowych

Za rok w niedziele bez handlu centra handlowe mogą być całkowicie zamknięte, a wraz z nimi mieszczące się tam kina, restauracje czy siłownie. Powód? Nie będzie opłacało się ich otwierać.

Czytaj więcej
Królewskie ruszyło z aktywacją Dzielnicowe Akcje

Królewskie ruszyło z aktywacją Dzielnicowe Akcje

Jedną z nagród jest lot helikopterem nad Warszawą.

Czytaj więcej
MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów

MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów

Marka kawy rozpuszczalnej prowadzi działania w sieci Cinema City oraz sklepach Home & You. Trwa kampania reklamowa.

Czytaj więcej