Dawid Podsiadło reklamuje Credit Agricole
Kreację stworzyła agencja reklamowa Just, a spoty wyprodukował Opus Film.
Publicis Media: blisko 70 proc. internautów nie wie o RODO
Wśród ogółu respondentów tylko 16 proc. zgadza się z tym, że ich dane w internecie są bezpieczne.
"Mój ogród, moje miejsce" - Maja Popielarska w nowym filmie z serii Bohater Domu.
Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej, nietypowej odsłony. 1 kwietnia 2018 wystartowała emisja spotu reklamowego pod tytułem "Mój ogród, moje miejsce".
Nationale-Nederlanden "przestrzega" przed dziećmi
Ubezpieczyciel wprowadza nowy sposób komunikacji marki.
2 mln chust kibica i 4 mln piw w loterii Warki
Piwna marka sposobi się na mundial.
Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro
Akcja prowadzona jest w 10 największych obiektach handlowych w Polsce.
Kayah reklamuje Meloradio
Działania promocyjne obejmą telewizję, sieci kin, internet i OOH.
Nowość marki Philips
Producent wprowadził do sprzedaży innowacyjne odkurzacze bezprzewodowe Philips SpeedPro Max z nasadką 360º.
Maciej Porębski executive creative directorem w Leo Burnett
Na równoległym stanowisku w agencji pracuje Jacek Szulecki.
Dorota Gawryluk dyrektorem Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat
Henryk Sobierajski, dotychczasowy szef pionu, będzie odpowiedzialny za utworzenie agencji informacyjnej w formie nowej spółki w ramach Grupy Polsat.