dzisiaj

"Avanti" w nowej odsłonie

"Avanti" w nowej odsłonie

Kwietniowy numer wspiera kampania w mediach własnych Agory, kinach Helios i na nośnikach OOH.

Czytaj więcej
Desperados adresuje kampanię do młodej generacji

Desperados adresuje kampanię do młodej generacji

Grupa Żywiec zachęca do korzystania z pełni życia.

Czytaj więcej
"Sex and Authority" -  interaktywne show wraca

"Sex and Authority" - interaktywne show wraca

Po sukcesie ubiegłorocznej trasy po pięciu polskich miastach, Art Movement pod kierownictwem Marcina Mrozińskiego, finalisty III edycji "You can dance - po prostu tańcz", wraca z interaktywnym show "Sex and Authority", widowiskiem łączącym sztukę tańca, akrobatykę oraz grę aktorską.

Czytaj więcej
Mundialowa kampania Coca-Coli to jej największy tegoroczny projekt

Mundialowa kampania Coca-Coli to jej największy tegoroczny projekt

Obejmie telewizję, digital, OOH, radio, kina oraz punkty sprzedaży.

Czytaj więcej
Lewandowski i Wonder Woman razem reklamują Huawei [wideo]

Lewandowski i Wonder Woman razem reklamują Huawei [wideo]

Kampania ruszy 9 kwietnia.

Czytaj więcej
Robert Kubica ambasadorem marki Lotos

Robert Kubica ambasadorem marki Lotos

Będzie reklamować m.in. nowe oleje silnikowe Quazar Dynamic i mające niebawem zadebiutować na rynku napoje energetyczne Lotos Dynamic.

Czytaj więcej
Dawid Podsiadło reklamuje Credit Agricole

Dawid Podsiadło reklamuje Credit Agricole

Kreację stworzyła agencja reklamowa Just, a spoty wyprodukował Opus Film.

Czytaj więcej
Publicis Media: blisko 70 proc. internautów nie wie o RODO

Publicis Media: blisko 70 proc. internautów nie wie o RODO

Wśród ogółu respondentów tylko 16 proc. zgadza się z tym, że ich dane w internecie są bezpieczne.

Czytaj więcej
"Mój ogród, moje miejsce" -  Maja Popielarska w nowym filmie z serii Bohater Domu.

"Mój ogród, moje miejsce" - Maja Popielarska w nowym filmie z serii Bohater Domu.

Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej, nietypowej odsłony. 1 kwietnia 2018 wystartowała emisja spotu reklamowego pod tytułem "Mój ogród, moje miejsce".

Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden "przestrzega" przed dziećmi

Nationale-Nederlanden "przestrzega" przed dziećmi

Ubezpieczyciel wprowadza nowy sposób komunikacji marki.

Czytaj więcej