dzisiaj

Branding jest dowiezioną obietnicą

Branding jest dowiezioną obietnicą

- Gdyby trzeba było podzielić twoją firmę, co byś zatrzymał: majątek, halę produkcyjną i wyposażanie czy wypracowaną markę? To ostatnie? Świetnie! - pisze Dominika Wnuczyńska, project manager Rio Creativo

Czytaj więcej
Anna Dereszowska ambasadorką marki Renault

Anna Dereszowska ambasadorką marki Renault

Umowę zawarto na trzy lata.

Czytaj więcej
Communication Unlimited dla Cisowianki i UNICEF

Communication Unlimited dla Cisowianki i UNICEF

Dzięki środkom zebranym w trakcie kampanii w 2016 r. udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce.

Czytaj więcej
Różowy KitKat wkrótce zawita do Europy

Różowy KitKat wkrótce zawita do Europy

Po udanym debiucie na rynkach japońskim i południowokoreańskim Nestlé zapowiada wprowadzenie batonika w różowej czekoladzie na rynki europejskie.

Czytaj więcej
25 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes

25 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes

Zwycięskie zespoły poznamy 28 maja podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.

Czytaj więcej
BGŻ BNP Paribas za 3,25 mld zł kupuje Raiffeisen Polbank

BGŻ BNP Paribas za 3,25 mld zł kupuje Raiffeisen Polbank

To kolejny krok w konsolidacji rynku bankowego w Polsce.

Czytaj więcej
Maffashion promuje buty Adidas Originals Deerupt

Maffashion promuje buty Adidas Originals Deerupt

Kampanię obsługuje VML.

Czytaj więcej
Angelika Kobylarz i Katarzyna Popielarczyk awansują w Walk Creative

Angelika Kobylarz i Katarzyna Popielarczyk awansują w Walk Creative

Obejmą nowo utworzone stanowiska account supervisorów.

Czytaj więcej
Euroloan reklamuje pożyczki z limitem odnawialnym [wideo]

Euroloan reklamuje pożyczki z limitem odnawialnym [wideo]

Kampanię dla fińskiej firmy fintech przygotowały: Scholz & Friends Warszawa, Spark Foundry i Bluerank.

Czytaj więcej
Maciej Herman na czele Lotte Wedel

Maciej Herman na czele Lotte Wedel

Monika Kolano-Wysokińska zostaje dyrektorem marketingu marki, a Krzysztof Stepnowski - dyrektorem sprzedaży.

Czytaj więcej