dzisiaj

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Organizacja płatnicza pozyskała słynnego piłkarza do kampanii związanej z tegorocznym mundialem w Rosji.

Czytaj więcej
Asystent głosowy po polsku!

Asystent głosowy po polsku!

Urządzenie, nad którym pracuje Kogifi, zostanie zaprezentowane najprawdopodobniej już w lipcu.

Czytaj więcej
Minimalizm w separacji

Minimalizm w separacji

Minimalizm to bardzo popularne słowo w kręgach projektowych, przynajmniej na przestrzeni ostatnich kilku lat. I nie byłoby w tym nic złego gdyby nie fakt, że teraz, w imię dobra - wszystko wygląda tak samo.

Czytaj więcej
Naród geeków

Naród geeków

Otwartość na innowację, wyróżniająca nas nawet w gronie mocno digitalowego regionu CEE, w połączeniu z rozmiarem Polski, ma dwa ciekawe efekty.

Czytaj więcej
Beko współpracuje z dietetykami FC Barcelony

Beko współpracuje z dietetykami FC Barcelony

16 kwietnia odbyła się konferencja prasowa inaugurująca polską odsłonę kampanii "Jedz jak mistrz".

Czytaj więcej
Cydr Lubelski Spragnieni Lata ogłasza tegoroczny skład

Cydr Lubelski Spragnieni Lata ogłasza tegoroczny skład

Duet Smolik//Kev Fox, Marcelina, Kasia Lins i Bitamina zagrają podczas 7. edycji trasy koncertowej CYDR LUBELSKI SPRAGNIENI LATA. - Łączy ich pasja i kreatywność, ale każdy z nich ma swój sposób na zaczarowanie publiczności - zapowiada Novika.

Czytaj więcej
Business Insider Polska ma aplikację mobilną

Business Insider Polska ma aplikację mobilną

Polska edycja serwisu jest pierwsza w Europie pod względem liczby czytelników.

Czytaj więcej
Film "Han Solo. Gwiezdne wojny - historie" ma pomóc w promocji Renault Kadjar

Film "Han Solo. Gwiezdne wojny - historie" ma pomóc w promocji Renault Kadjar

Kampania w 25 krajach to efekt współpracy z Lucasfilm i Disneyem, kreację stworzyła Publicis Conseil.

Czytaj więcej
T-Mobile reklamuje mobilny internet w zestawie z PlayStation

T-Mobile reklamuje mobilny internet w zestawie z PlayStation

Rusza kampania telewizyjna i internetowa.

Czytaj więcej
Piękno z głębią

Piękno z głębią

Coty przejąwszy markę Max Factor od Procter & Gamble postanowiła retargetować ją i zupełnie zmienić strategię jej prowadzenia. O globalnym badaniu, które stało się podwaliną reorientacji komunikacji marki, rozmawiamy z Sheilą Chaiban, globalną wiceprezeską Max Factor.

Czytaj więcej