dzisiaj

Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD

Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD

Nagrodę odebrała również agencja Walk.

Czytaj więcej
Smartfony służą nam głównie do sprawdzania newsów i social mediów

Smartfony służą nam głównie do sprawdzania newsów i social mediów

Takie wnioski płyną z raportu "Polska.Jest.Mobi 2018".

Czytaj więcej
IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł

IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł

Przy utrzymaniu tempa rozwoju rok 2018 może zakończyć się wynikiem na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.

Czytaj więcej
Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"

Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"

Kampanię przygotowują GPD, Havas Media i Performance Media.

Czytaj więcej
Polsat uruchomi dwa nowe kanały dla Ligi Mistrzów UEFA

Polsat uruchomi dwa nowe kanały dla Ligi Mistrzów UEFA

Bez reklam, ale dodatkowo płatne.

Czytaj więcej
Volvo: w 2025 r. połowę sprzedaży będą stanowiły samochody elektryczne

Volvo: w 2025 r. połowę sprzedaży będą stanowiły samochody elektryczne

Od 2019 r. wszystkie modele będą dostępne w wersjach zelektryfikowanych.

Czytaj więcej
PKP Intercity z nową platformą komunikacji

PKP Intercity z nową platformą komunikacji

Przewoźnik chwali się nowoczesnością - "Tysiące powodów do podróżowania". Realizacja: Publicis, Agencja Warszawa i Value Media.

Czytaj więcej
Właściciel Lidla celuje w 100 mld euro

Właściciel Lidla celuje w 100 mld euro

Grupa Schwarz, do której należą sieci Kaufland i Lidl, zamierza w tym roku przekroczyć barierę 100 mld euro przychodów.

Czytaj więcej
Dobry czas dla lodów

Dobry czas dla lodów

Rynek lodów familijnych rośnie w tempie ok. 5,5 proc., a marka Bracia Koral - blisko 60 proc.

Czytaj więcej
Kasztelan "ręczy za każdą butelkę"

Kasztelan "ręczy za każdą butelkę"

W nowej kampanii marka odwołuje się do tradycji i miejsca pochodzenia.

Czytaj więcej