dzisiaj

AMS z nową ofertą reklamową

AMS z nową ofertą reklamową

Będzie ona obejmowała ponad 2,3 tys. bankomatów sieci Planet Cash.

Czytaj więcej
Empik promuje festiwal Apostrof

Empik promuje festiwal Apostrof

Wystartowała akcja Książkowy Zestaw Ratunkowy.

Czytaj więcej
Aldi wspiera World Fairtrade Challenge

Aldi wspiera World Fairtrade Challenge

To trzecia edycja międzynarodowej akcji solidarności z rolnikami i pracownikami z krajów rozwijających się.

Czytaj więcej
Aleksandra Bujnowska chief digital officerem Havas Media Group

Aleksandra Bujnowska chief digital officerem Havas Media Group

Agencja ma też dwie nowe dyrektorki.

Czytaj więcej
KER: Nivea wprowadzała konsumentów w błąd

KER: Nivea wprowadzała konsumentów w błąd

Komisja Etyki Reklamy odniosła się do zarzutów, jakie Unilever postawił reklamom Nivea Invisible for Black & White opracowanym dla Nivea przez GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
UPC ubyło klientów, lecz przychody wzrosły

UPC ubyło klientów, lecz przychody wzrosły

Największy spadek operator zanotował w związku z usługą telewizji kablowej.

Czytaj więcej
Rynek słodyczy będzie się rozwijał

Rynek słodyczy będzie się rozwijał

- Polscy konsumenci wciąż jedzą mniej słodyczy niż mieszkańcy Europy Zachodniej. Jednak wraz z rosnącymi dochodami będzie się to zmieniać - uważa Stephane Tikhomiroff (na zdjęciu), dyrektor zarządzający Perfetti van Melle Polska.

Czytaj więcej
Lidlaki powróciły do Lidla

Lidlaki powróciły do Lidla

Twardy Ziemniak, Soczysta Brzoskwinia, Łagodna Papryka - oto nowe maskotki, które od dziś są do kupienia w Lidlach. Tzw. Lidlaki powracają po prawie roku do tej sieci sklepów w niezmienionej cenie - 9,99 zł.

Czytaj więcej
Kamila Kalińczak naczelną nowego serwisu "Gazety Wyborczej"

Kamila Kalińczak naczelną nowego serwisu "Gazety Wyborczej"

Gazeta tworzy nowy serwis poradnikowo-szkoleniowy.

Czytaj więcej