dzisiaj

Patryk Spinek i Małgorzata Barańska w Ogilvy & Mather

Patryk Spinek i Małgorzata Barańska w Ogilvy & Mather

Nowe osoby w client service agencji.

Czytaj więcej
Patryk Vega zapowiedział kolejną część "Pitbulla"

Patryk Vega zapowiedział kolejną część "Pitbulla"

Reżyser kinowych hitów frekwencyjnych podał już tytuł i datę premiery nowej odsłony popularnej serii.

Czytaj więcej
K2 bliżej sprzedaży swoich agencji

K2 bliżej sprzedaży swoich agencji

Będą prowadzone rozmowy "na wyłączność" z inwestorem branżowym. Strony dały sobie 90 dni na porozumienie.

Czytaj więcej
Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

Czytaj więcej
Wirtualna Polska poprawia rentowność, choć telewizja wciąż generuje straty

Wirtualna Polska poprawia rentowność, choć telewizja wciąż generuje straty

W I kwartale Grupa WP wypracowała 32 mln zł zysku EBITDA i 8,3 mln zł zysku netto.

Czytaj więcej
Meizu chce być numerem trzy na rynku smartfonów w Polsce

Meizu chce być numerem trzy na rynku smartfonów w Polsce

W ciągu roku chińska marka zamierza sprzedać 100 tys. telefonów, a za trzy lata trafić na podium.

Czytaj więcej
Proste emocje

Proste emocje

- Próba zbudowania kompromisu i robienia reklamy, żeby była trochę jak branded content, albo branded contentu, żeby był trochę jak reklama - zawsze kończy się fatalnie i robi marce więcej szkody niż pożytku - mówi Tomasz Bagiński, rysownik, animator, reżyser.

Czytaj więcej
Robert Makłowicz reklamuje bank BGŻ BNP Paribas [wideo]

Robert Makłowicz reklamuje bank BGŻ BNP Paribas [wideo]

Kampanię przygotowały Publicis Lion i Havas Media.

Czytaj więcej
Provident chce się reklamować dzięki youtuberom

Provident chce się reklamować dzięki youtuberom

Firma pożyczkowa chce dotrzeć do młodych ludzi; akcję realizują LifeTube, Lettly i Isobar.

Czytaj więcej
Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe

Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe

Wszystko przez RODO, choć nie tylko. Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl, wskazuje na inne oczekiwania wobec e-sklepów, które mogą zrealizować tylko najwięksi, jak Amazon czy Zalando.

Czytaj więcej