dzisiaj

Plus musi jednak zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy

Plus musi jednak zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy

Sprawa dotyczy kampanii z 2009 r.

Czytaj więcej
Kolekcja Zina na mundial w sieci Rossmann

Kolekcja Zina na mundial w sieci Rossmann

Ubrania i akcesoria - piłki, worki i plecaki - inspirowane są barwami narodowymi.

Czytaj więcej
Startuje Cinema City Gaming Days

Startuje Cinema City Gaming Days

Rusza specjalny program łączący kino ze światem gier.

Czytaj więcej
Bauer rezygnuje z "Well"

Bauer rezygnuje z "Well"

Wydawnictwo tłumaczy zawieszenie wydawania tytułu rezygnacją Doroty Wellmann.

Czytaj więcej
Zwyciężczyni MasterChefa ugotuje dla Kauflandu

Zwyciężczyni MasterChefa ugotuje dla Kauflandu

Live streaming będzie dostępny na stronie Kauflandu na Facebooku dziś, czyli w czwartek 24 maja o godzinie 20:00.

Czytaj więcej
SKUTECZNA KAMPANIA W MEDIACH? ZACZNIJ OD CELU!

SKUTECZNA KAMPANIA W MEDIACH? ZACZNIJ OD CELU!

Dostałam niedawno takiego maila: "Witam, Chciałabym poprosić o rekomendację mediów do promocji naszego produktu, czego Państwo potrzebują aby przygotować ofertę? Wystarczy grupa docelowa czy bardziej szczegółowe informacje?"

Czytaj więcej
Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Czytaj więcej
Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Wczoraj podczas uroczystej gali Superbrands Polska po raz dwunasty wręczono statuetki Superbrands i Superbrands Polska Marka. Jedną z 33 wyróżnionych marek zostało nju mobile.

Czytaj więcej
VML zdobywa brąz na europejskich Mixx Awards 2018

VML zdobywa brąz na europejskich Mixx Awards 2018

Agencję doceniono za kampanię "The Missed Spaceflight".

Czytaj więcej
Agnieszka Parfienowicz przechodzi do Mindshare

Agnieszka Parfienowicz przechodzi do Mindshare

Od 2004 r. związana była z MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej