dzisiaj

Coca-Cola rusza z finalną odsłoną kampanii mundialowej [wideo]

Przygotowano geolokalizowane, ogólnopolskie działania OOH i kampanię TV. Wykorzystane zostaną też inne media.

Zmiany i awanse w McCannie

Do zespołu McCann Worldgroup dołączyli Patrycja Krekora jako copywriter i Bartosz Włodarczyk jako senior art director, a Małgorzata Chojnacka awansowała na stanowisko head of social media.

Fresco z największą kampanią w historii [wideo]

Ambra przeznaczyła na nagrody ponad 50 tys. zł.

Innowacja wymaga bycia na krawędzi - podsumowanie Havas Media Group Conference

Podczas 11. edycji Havas Media Group Conference pod hasłem "Are you ready to change?" przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.

12 statuetek i 19 wyróżnień w konkursie Golden Arrow 2018

Jury zakończyło obrady, można już poznać listę nominowanych prac.

Joanna Okła dołącza do zarządu MediaCom Warszawa

Będzie zajmowała się rozwojem produktu strategicznego, new businessem, marketingiem i PR-em.

Rebtel chce być operatorem komórkowym w całej Polsce w 2019 r. [wideo]

Do końca br. program pilotażowy dla 10 tys. chętnych we Wrocławiu.

Helios z ofertą premium dla kinomanów

Sieć kinowa Agory startuje z nowym konceptem sieci.

Huawei liczy, że seria Y będzie hitem sprzedaży

Nowe smartfony mają zainteresować zwłaszcza młodych, najsilniejsza jak dotąd kampania nieflagowych modeli firmy.

Digital Kingdom realizuje nową kampanię dla Showmaksa [wideo]

Promowany jest drugi sezon serialu "Opowieści Podręcznej".