dzisiaj

"Magia Życia na Urlopie" - nowy magazyn Burdy

"Magia Życia na Urlopie" - nowy magazyn Burdy

Nowy tytuł wydawnictwo wesprze w mediach własnych.

Czytaj więcej
Polacy chętnie wpadają do sklepów na kawę

Polacy chętnie wpadają do sklepów na kawę

Tak wynika z raportu "Polska na talerzu" przygotowanego przez IQS dla Makro Polska.

Czytaj więcej
SW Research: Lewandowski, Glik i Błaszczykowski na czele rankingu wartości marketingowej piłkarzy

SW Research: Lewandowski, Glik i Błaszczykowski na czele rankingu wartości marketingowej piłkarzy

Analizie poddano wszystkich 23 zawodników powołanych na mundial w Rosji.

Czytaj więcej
Joanna Lewandowska commercial managerem Polsat Media

Joanna Lewandowska commercial managerem Polsat Media

Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, monitorowanie oraz rozliczanie planów sprzedażowych kanałów zewnętrznych.

Czytaj więcej
TalentMedia uruchamia TalentTube

TalentMedia uruchamia TalentTube

Dyrektor zarządzającą projektu została Lidija Vukić. Autorzy projektu zapowiadają szybką ekspansję na rynki CEE.

Czytaj więcej
McDonald's wycofa plastikowe słomki

McDonald's wycofa plastikowe słomki

Sieć fast foodów, która zużywa 1,8 mln słomek dziennie, chce je wycofać ze sprzedaży - na razie w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
Apple Pay już w Polsce

Apple Pay już w Polsce

Z nowej formy płatności mogą skorzystać użytkownicy kart Visa i Mastercard wydanych przez wybrane banki.

Czytaj więcej
Influencerzy w telewizyjnej kampanii Cheetos [wideo]

Influencerzy w telewizyjnej kampanii Cheetos [wideo]

VML Poland po raz kolejny dla PepsiCo.

Czytaj więcej
Cannes Lions: 13 Lwów dla Ogilvy za kampanię na temat Puszczy Białowieskiej

Cannes Lions: 13 Lwów dla Ogilvy za kampanię na temat Puszczy Białowieskiej

Wcześniej kampanię "To the Last Tree Standing" ("Do ostatniego drzewa") nagrodzono na festiwalu D&AD w Londynie.

Czytaj więcej
IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV

IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV

Brand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.

Czytaj więcej