Zmiany w konkursie Epica
Będą rozdawane grand prix w nowych kategoriach: za najlepszą kampanię społeczną oraz najlepszą kampanię w nietradycyjnych kanałach.
Magdalena Rozengart-Grzelczak na czele Ikei w nowym formacie
Została dyrektorem nowego sklepu w Blue City
Selectivv startuje z inicjatywą "Bezpieczny Polak"
Jej celem jest współpraca rodzimych firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa Polaków przebywających za granicą.
TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen
Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.
TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów
Witryna Sport.tvp.pl notuje rekordy odwiedzin.
Škoda reklamuje się hasłem "Wszystko, co ważne"
Szeroka kampania wizerunkowa i sprzedażowa autorstwa Isobaru i PHD.
Analityka Big Data ma się coraz lepiej
Tak korzystają z niej twoje ulubione marki.
MediaCom Siecią Mediową Roku tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions
MediaCom triumfuje po zdobyciu grand prix, dwóch srebrnych i jednego brązowego Lwa.
IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen
List w tej sprawie otrzymały m.in. władze TVP, Nielsena, członkowie KRRiT oraz Rady Mediów Narodowych.
Kampania Slavy i VML dla Lay’s w 33 krajach
Rosyjska agencja przygotowała koncept i kampanię ATL, a polska - digital.