dzisiaj

Zmiany w konkursie Epica

Będą rozdawane grand prix w nowych kategoriach: za najlepszą kampanię społeczną oraz najlepszą kampanię w nietradycyjnych kanałach.

Magdalena Rozengart-Grzelczak na czele Ikei w nowym formacie

Została dyrektorem nowego sklepu w Blue City

Selectivv startuje z inicjatywą "Bezpieczny Polak"

Jej celem jest współpraca rodzimych firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa Polaków przebywających za granicą.

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów

Witryna Sport.tvp.pl notuje rekordy odwiedzin.

Škoda reklamuje się hasłem "Wszystko, co ważne"

Szeroka kampania wizerunkowa i sprzedażowa autorstwa Isobaru i PHD.

Analityka Big Data ma się coraz lepiej

Tak korzystają z niej twoje ulubione marki.

MediaCom Siecią Mediową Roku tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions

MediaCom triumfuje po zdobyciu grand prix, dwóch srebrnych i jednego brązowego Lwa.

IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen

List w tej sprawie otrzymały m.in. władze TVP, Nielsena, członkowie KRRiT oraz Rady Mediów Narodowych.

Kampania Slavy i VML dla Lay’s w 33 krajach

Rosyjska agencja przygotowała koncept i kampanię ATL, a polska - digital.