PepsiCo reklamuje nowe smaki Mirindy [wideo]
Kampanię prowadzą agencje: BBDO Warszawa, Media Direction OMD i Deloitte Digital.
Wracają "Legendy Północy" marki Specjal
Kreację ponownie stworzyła agencja GoldenSubmarine.
Kamil Rutkowski dyrektorem kreatywnym Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl wzmacnia dział wideo. Za materiały na YouTube odpowiada Taida Mrówczyńska.
Nowa jakość influencerów?
Jak twórcy wideo są obecnie wspierani na YouTube i skąd głównie czerpią swoje przychody?
French Touch powraca do Polski
Rusza czwarta edycja kampanii French Touch, która zachęci Polaków do odkrywania Francji na nowo.
Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"
Outdoorowa kampania adresowana jest do kierowców i użytkowników dróg.
DaWanda kończy działalność
Pracownicy i partnerzy DaWandy zostali poinformowani o zamknięciu firmy.
Seria Huawei Y otrzymuje wsparcie reklamowe [wideo]
Działania obejmują emisję spotów w telewizji, OOH oraz digital.
Wystartowała nowa kampania Blika [wideo]
Jej celem jest podkreślenie zalet "przelewów na telefon w mig".
Amazon Prime Day potrwa 36 godzin
Doroczna akcja promocyjna kierowana do uczestników programu lojalnościowego obejmuje milion ofert produktowych.