dzisiaj

French Touch powraca do Polski

French Touch powraca do Polski

Rusza czwarta edycja kampanii French Touch, która zachęci Polaków do odkrywania Francji na nowo.

Czytaj więcej
Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"

Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"

Outdoorowa kampania adresowana jest do kierowców i użytkowników dróg.

Czytaj więcej
DaWanda kończy działalność

DaWanda kończy działalność

Pracownicy i partnerzy DaWandy zostali poinformowani o zamknięciu firmy.

Czytaj więcej
Seria Huawei Y otrzymuje wsparcie reklamowe [wideo]

Seria Huawei Y otrzymuje wsparcie reklamowe [wideo]

Działania obejmują emisję spotów w telewizji, OOH oraz digital.

Czytaj więcej
Wystartowała nowa kampania Blika [wideo]

Wystartowała nowa kampania Blika [wideo]

Jej celem jest podkreślenie zalet "przelewów na telefon w mig".

Czytaj więcej
Amazon Prime Day potrwa 36 godzin

Amazon Prime Day potrwa 36 godzin

Doroczna akcja promocyjna kierowana do uczestników programu lojalnościowego obejmuje milion ofert produktowych.

Czytaj więcej
Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Czytaj więcej
Biało-czerwoni bez sukcesów, ale klientom Biedronki to nie przeszkadza

Biało-czerwoni bez sukcesów, ale klientom Biedronki to nie przeszkadza

W ramach akcji lojalnościowej "Dumni z naszych" w sklepach Biedronka sprzedano prawie 1,4 mln tych albumów oraz wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej trzy naklejki).

Czytaj więcej
Google upraszcza ofertę reklamową

Google upraszcza ofertę reklamową

Nowe produkty mają pomóc reklamodawcom i wydawcom wybrać rozwiązania właściwe dla ich działalności.

Czytaj więcej
Raiffeisen Polbank reklamuje aplikację Mobilny Portfel [wideo]

Raiffeisen Polbank reklamuje aplikację Mobilny Portfel [wideo]

Twarzą kampanii został pisarz Szczepan Twardoch.

Czytaj więcej