dzisiaj

GoldenSubmarine świętuje 20-lecie z marką Monte

GoldenSubmarine świętuje 20-lecie z marką Monte

Rusza jubileuszowa kampania reklamowa.

Czytaj więcej
Dawid Szczepaniak przewodniczącym jury konkursu Kreatura 2018

Dawid Szczepaniak przewodniczącym jury konkursu Kreatura 2018

Gala konkursu odbędzie się 22 listopada.

Czytaj więcej
Coca-Cola kupi Costa Coffee

Coca-Cola kupi Costa Coffee

Gigant napojowy zwraca się w kierunku segmentu gorących napojów.

Czytaj więcej
Rusza polski "National Geographic Kids"

Rusza polski "National Geographic Kids"

Pierwszy, specjalny numer magazynu ukazał się 31 sierpnia.

Czytaj więcej
Milka zachęca do życzliwości na drodze

Milka zachęca do życzliwości na drodze

Marka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.

Czytaj więcej
TVN umieści w Playerze spin-offy swoich popularnych programów

TVN umieści w Playerze spin-offy swoich popularnych programów

Będą to m.in. "Top model", "Mam talent!" i "Ameryka express".

Czytaj więcej
Marka Greenpoint startuje z kampanią

Marka Greenpoint startuje z kampanią

Sieć odzieżowa realizuje działania promocyjne.

Czytaj więcej
Purina Felix startuje z konkursem

Purina Felix startuje z konkursem

Unique One przygotowuje drugą edycję ogólnopolskiego konkursu "Wszechkoty" dla marki z portfolio Nestle.

Czytaj więcej
Marcin Klimkowicz będzie odpowiadał za program lojalnościowy Mastercard

Marcin Klimkowicz będzie odpowiadał za program lojalnościowy Mastercard

W firmie pracuje od 2015 r.

Czytaj więcej
"Nie ma jak w sieci" - nowy format reklamowy Netii

"Nie ma jak w sieci" - nowy format reklamowy Netii

Realizacja: Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej