dzisiaj

Ruszyła urodzinowa kampania Zalando

Ruszyła urodzinowa kampania Zalando

Media w Polsce kupuje dla tej firmy OMD Media Direction.

Czytaj więcej
Content marketing z Cleveland

Content marketing z Cleveland

Relację z Content Marketing World przygotował Norbert Kilen, dyr. strategii On Board Think Kong.

Czytaj więcej
Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo]

Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo]

Carrefour Polska wyda 185 mln euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. W reklamach zdrowa żywność zastępuje Napoleona, a w Warszawie przed końcem roku ruszy sklep convenience pod szyldem Carrefour Bio.

Czytaj więcej
Pracuj.pl rusza z największą kampanią w historii marki [wideo]

Pracuj.pl rusza z największą kampanią w historii marki [wideo]

Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej
Zmiana BZ WBK na Santander nie przyniesie rewolucji w komunikacji marki

Zmiana BZ WBK na Santander nie przyniesie rewolucji w komunikacji marki

Komunikacja nowego brandu pozostaje mocno osadzona w dotychczasowych relacjach.

Czytaj więcej
Żywiec Zdrój wprowadza etykiety z bohaterami "Gwiezdnych wojen"

Żywiec Zdrój wprowadza etykiety z bohaterami "Gwiezdnych wojen"

Woda dla dzieci trafia na rynek w nowej odsłonie.

Czytaj więcej
Storytel prezentuje nowy serial audio

Storytel prezentuje nowy serial audio

Po raz pierwszy premierze powieści dźwiękowej towarzyszy filmowy trailer. Głosu tytułowemu "autorowi bestsellerów" użyczył i w spocie wystąpił Cezary Pazura.

Czytaj więcej
Tłumy miłośników motoryzacji na VERVA Street Racing w Krakowie

Tłumy miłośników motoryzacji na VERVA Street Racing w Krakowie

Zakończyła się 9. edycja największej imprezy motoryzacyjnej w Polsce - VERVA Street Racing. W tym roku odbyła się w Krakowie i z całą pewnością była to trafna decyzja organizatorów, o czym świadczy ilość uczestników. W wydarzeniu w ciągu całego dnia wzięło udział 80 tysięcy gości!

Czytaj więcej
NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

Działania reklamowe realizują: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Czytaj więcej
Henkel wprowadza Persil Premium

Henkel wprowadza Persil Premium

Koncern wprowadził na rynek wersję premium marki swoich produktów do prania - w formie kapsułek i żelu.

Czytaj więcej