dzisiaj

Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów

Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów

Do wygrania: smartfony, słuchawki, bilety na mecze, abonamenty komórkowe i telewizyjne oraz gadżety UEFA.

Czytaj więcej
Piątnica wprowadza Skyr - jogurt typu islandzkiego

Piątnica wprowadza Skyr - jogurt typu islandzkiego

Autorami kampanii online są Plej i Melting Pot.

Czytaj więcej
Kawiarnie Costa Coffee wprowadzają aplikację Costa App

Kawiarnie Costa Coffee wprowadzają aplikację Costa App

Aplikacja Costa App zastąpiła dotychczasową wersję systemu zbierania punktów, tzw. ziarenek.

Czytaj więcej
Bogdan Rymanowski debiutuje w Polsat News

Bogdan Rymanowski debiutuje w Polsat News

Polsat News startuje z nową ofertą programową, nową oprawą i nowym studiem.

Czytaj więcej
W stylu Spotify i Ubera

W stylu Spotify i Ubera

Telewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.

Czytaj więcej
Akcja CIN&CIN i AVON - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

Akcja CIN&CIN i AVON - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

CIN&CIN - marka win uwielbiana przez Polki i AVON - jedna z ulubionych firm kosmetycznych kobiet na całym świecie, łączą siły w nowej odsłonie akcji "Lubię tak".

Czytaj więcej
Tagmax wprowadza innowację na światową skalę w talent show Polskiego Radia

Tagmax wprowadza innowację na światową skalę w talent show Polskiego Radia

Muzyczne talent show Programu 3 Polskiego Radia "Start NaGranie" to pierwszy w historii konkurs, w którym będzie można głosować na jego uczestników, kupując ich muzykę bezpośrednio z poziomu nagrania online. Innowacyjne rozwiązanie konkursowe wdrożył polski startup Tagmax.

Czytaj więcej
Ruszyły delikatesy Biedronki

Ruszyły delikatesy Biedronki

Aranżacja pięciu sklepów przejętych od Piotra i Pawła zdecydowanie różni się od dotychczasowych wnętrz dyskontu.

Czytaj więcej
Aviva postawiła billboard oczyszczający powietrze

Aviva postawiła billboard oczyszczający powietrze

Rusza druga odsłona kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham", za którą odpowiada agencja Sixtyone Yards.

Czytaj więcej
Grand Prix konkursu Performance Marketing Diamonds dla agencji Performics i firmy W. Kruk

Grand Prix konkursu Performance Marketing Diamonds dla agencji Performics i firmy W. Kruk

Projekt otrzymał także tytuł The Most Effective Sales Campaign.

Czytaj więcej