dzisiaj

Reklama to nie film dla dorosłych

Reklama to nie film dla dorosłych

W latach 90. kobiety w reklamie były przeważnie mocno roznegliżowane. Reklamowały wszystko: od koparek, przez pumeks, na magnetowidach kończąc. Jeśli chodzi o mainstream, zmieniło się dużo. Ale jeśli chodzi o lokalne działania - niestety, niewiele - mówi Wojciech Papuziński z Schulz Brand Friendly.

Czytaj więcej
Robert De Niro będzie reklamował samochody Kia [wideo]

Robert De Niro będzie reklamował samochody Kia [wideo]

Kampania z jego udziałem ma wprowadzić na rynek elektryczny crossover o nazwie e-Niro.

Czytaj więcej
Autor "Wiedźmina" domaga się od CD Projektu 60 mln zł

Autor "Wiedźmina" domaga się od CD Projektu 60 mln zł

W ocenie spółki żądania są bezpodstawne.

Czytaj więcej
Wedel z myślą o gamerach

Wedel z myślą o gamerach

Lotte Wedel organizuje platformę Wedel Up!

Czytaj więcej
Znana jest już data premiery serialu "1983"

Znana jest już data premiery serialu "1983"

Emisja pierwszego polskiego serialu wyprodukowanego przez Netflix rozpocznie się 30 listopada.

Czytaj więcej
Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele

Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów największym (67 mln zł) budżetem na reklamę w mediach tradycyjnych mógł pochwalić się Lidl.

Czytaj więcej
Tesco nie wyklucza opuszczenia Polski

Tesco nie wyklucza opuszczenia Polski

Według agencji Reutera, komentującej opublikowane wczoraj wyniki Grupy Tesco, jej prezes Dave Lewis nie wykluczył wycofania się sieci z Polski.

Czytaj więcej
Zalando wprowadza kosmetyki do oferty w Polsce

Zalando wprowadza kosmetyki do oferty w Polsce

Polska i Austria będą pierwszymi po Niemczech rynkami, na których Zalando - znane dotąd u nas jako platforma modowa - sprzedawać będzie kosmetyki.

Czytaj więcej
Znamy laureatów Elle Style Awards 2018

Znamy laureatów Elle Style Awards 2018

Gala wręczenia nagród odbyła się 2 października w Desa Unicum.

Czytaj więcej
Bezcenne świeże spojrzenie

Bezcenne świeże spojrzenie

- Nie rezygnujemy z produkcji filmowych, ale właśnie animacjom chcemy poświęcić najwięcej uwagi - mówi Tomasz Dławichowski, managing director w Timecode Film Production.

Czytaj więcej