roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
10 (440) 2015-09-15
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
6. Słodko-kwaśno
8. Temat numeru:
28. Kreacja
38. Koktajl
61. Raport Specjalny Internet
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
→ Czarujący NON. Adidas przekuł swoją słabość w sukces. O marce coraz głośniej, chociaż prawie niema jej w TV. Adidas rozumie jednak nowe media, rozumie swoich młodych fanów. Za tym nieszablonowym podejściem do komunikacji stoi Szymon Michalik, group brand marketing manager Adidasa.
→ Musimy gonić Świat. - Po okresie szybkiego wzrostu Polska zaczęła trochę odstawać od najbardziej rozwiniętych rynków, np. pod względem inwestycji w mobile - mówi Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, country director Google Poland.
→ Katarski pressing. Ostatnie przetasowania na rynku praw do transmisji prestiżowych rozgrywek piłkarskich, problemy niektórych zachodnich nadawców z dopasowaniem strategii do polskich realiów i kłopoty prasy sportowej to wyraźne sygnały, że segment mediów sportowych nie jest tak stabilny, jak mogło się wydawać jeszcze kilka miesięcy temu. Czy mamy do czynienia z zadyszką, czy trwałą niedyspozycją graczy?
→ Siedem rzeczy. Tym razem bez obrazków, bez gwiazd czy przeglądu wspaniałych printów i directów. W tym wydaniu damy sobie trochę po pysku całym ciężarem rzeczywistości polskiej branży reklamowej.
→ NATPE: polacy prawie niewidoczni. Targi NATPE to jedno z największych spotkań szeroko rozumianej branży telewizyjnej w naszej części Europy. Tegoroczna praska edycja imprezy to potwierdziła. Szkoda tylko, że polska oferta i Polacy są na tym spotkaniu mało widoczni, może poza tymi, którzy pracują dla zachdnich firm zwązanych z rynkiem TV. Pora to zmienić.
92 strony
Dodatki do numeru:
Raport_Internet 2015 |
Raport_Marka/Marketer Roku 2015 |
Najnowsze wydanie magazynowe „MMP” jest – tradycyjnie przecież – jeszcze lepsze, bardziej wciągające i pełne zgodnej z naszą dewizą pasji. Przekonacie się o tym na kolejnych stronach, natomiast ja chciałem się skupić na kolejnej edycji Kreatury – konkursu niemal równolegle dojrzewającego z naszą redakcją i trwale wpisanego w nasze mediowo-marketingowe DNA.
Konkurs ten systematycznie kształtujemy i modyfikujemy, starając się odpowiedzieć na nowe rynkowe trendy i środowiskowe zapotrzebowanie. Dlatego coraz silniej akcentujemy, iż kierujemy ten projekt do wszystkich podmiotów, które tworzą (bądź są przekonane, że tworzą) kreację niezależną, nieposkromioną ramami korporacyjnych wytycznych, słowem – out of the box.
Takie będą ta i kolejne edycje. W tym roku rozszerzyliśmy i zmodyfikowaliśmy kategorię poświęconą CSR, a także dodaliśmy całkowicie nową – content marketing. Po prostu chcemy nadążać z duchem czasów, czego kreatywnym umysłom serdecznie życzymy! Potrzebujemy Was!
Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu