roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
12 (442) 2015-11-23
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
05. Jak to działa
08. Wywiad
46. Wywiad
52. Przetargi: Istny wysyp
54. Opinie
62. Koktajl:
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
→ Koncern stawia na rzemiosło. Czy piwa rzemieślnicze są zagrożeniem dla dużych browarów? Jak budować wartość rynku piwa, kiedy branża odczuwa presję cenową? O tym rozmawiamy z Piotrem Chęcielewskim - ustępującym wiceprezesem ds. marketingu Carlsberg Polska, i jego następcą Wojciechem Żabińskim.
→ Jak najbliżej klienta. Pod koniec września PKN Orlen ruszył z jesienną kampanią wizerunkową pod hasłem "Orlen Najbliżej". Tym samym inauguruje początek nowej strategii komunikacji marketingowej. O przybliżenie założeń tego projektu poprosiliśmy dyr. wykonawczego ds. marketingu PKN Orlen Leszka Kurnickiego.
→ Oferta na nowy czas. To nie technologia będzie decydować o przyszłości telewizji, ale kontent. Nadchodzi czas dużych przedsięwzięć partnerskich - przekonywano na targach telewizyjnych w Cannes. Warto, by polscy profesjonaliści z rynku audiowizualnego dostrzegli tę tendencję.
→ Czasem zrobię też wobbler. Jak najlepiej przedstawić Paula? Cóż, kilkadziesiąt lat w branży, portfolio pękające w szwach od genialnych kampanii, mnóstwo nagród (zarówno jako kreatywny, jak i dyrektor kreatywny), połączenie niekwestionowanego talentu z jeszcze mniej kwestionowanym doświadczeniem. Osobiście przesympatyczny, ciepły, taktowny, skromny i dowcipny jegomość, który od 20 lat odpowiada za kreację w jednej z najlepszych agencji na Świecie, czyli AMV BBDO.
→ W stronę innowacji. W ostatnich miesiącach trendy na rynku reklamy TV wyznaczało przede wszystkim biuro TVN Media. Ale inni gracze również starali się dołożyć swoje cegiełki. Na obraz rynku decydujący wpływ miała niedawna "rewolucja" w ofercie - wprowadzenie przez TVN i TVP klastrów cenowych.
126 stron
Dodatki do numeru:
Raport specjalny Biura Reklamy 2015 |
Nowy polski rząd – tak jak poprzednie, tudzież kolejne – nie zrealizuje większości swoich wyborczych obietnic. Niemniej jednak ten z pewnością – i to stosunkowo szybko (deklaracja to połowa 2016 roku) – dokona zmian w ustawie o mediach publicznych. Nie straszę, tylko uczulam branżę komunikacji marketingowej na nową jakość, której wartość obecnie trudno skwantyfikować, ale trzeba o niej myśleć. Przekształcenie mediów publicznych w instytucje użyteczności publicznej, które w bardzo ograniczony sposób będą emitować reklamy komercyjne, w uproszczonym toku myślowym mogłoby uradować prywatnych nadawców. Misja narodowa mediów publicznych ma w Polsce oznaczać, że będą one finansowane poprzez własnych obywateli – już nie poprzez de facto dobrowolny abonament, ale poprzez PIT-y, rachunki za energię itp. Ściągalność ma być bliska ideału, ale primo – taka nie będzie, secundo – to nie wystarczy. Pewne zatem jest, że aby zniwelować brak ogromnych wpływów reklamowych, zostanie podniesiony podatek (podatki) związany z komunikacją marketingową, co uderzy w całą naszą branżę. Na tym powinniśmy się teraz skupić – te zmiany są nieuniknione, ale trzeba o nich intensywnie myśleć. Zarówno w kontekście korekt zamierzeń biznesowych, jak i próby wypracowania mocnego, wspólnego branżowego stanowiska.
Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu