• Ashburn, United States 15.4 °C / 31 % / 1028 hPa
  • 2018-04-22 01:19
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV

    Hiszpańska liga w ofercie Canal+ i Eleven Sports

    Hiszpańska liga w ofercie Canal+ i Eleven Sports

    Duże zainteresowanie serialami TVN na targach MIPTV 2018

    Duże zainteresowanie serialami TVN na targach MIPTV 2018

    Fox promuje serial "Deep State" grą miejską w Łodzi

    Fox promuje serial "Deep State" grą miejską w Łodzi

    Kanał Eleven Sports 4 w ofercie sieci Vectra

    Kanał Eleven Sports 4 w ofercie sieci Vectra

    Dorota Gawryluk dyrektorem Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat

    Dorota Gawryluk dyrektorem Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat

    Puchar Świata w skokach: TVP 1 zarobiła 48 mln zł na reklamach

    Puchar Świata w skokach: TVP 1 zarobiła 48 mln zł na reklamach

    Pięć nowych autorskich produkcji w Polsat Play

    Pięć nowych autorskich produkcji w Polsat Play

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET

    Business Insider Polska ma aplikację mobilną

    Business Insider Polska ma aplikację mobilną

    Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

    Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

    Publicis Media: blisko 70 proc. internautów nie wie o RODO

    Publicis Media: blisko 70 proc. internautów nie wie o RODO

    Joanna Pawlak prezesem spółki Wirtualna Polska Media

    Joanna Pawlak prezesem spółki Wirtualna Polska Media

    HBO Go dostępne bezpośrednio przez hbogo.pl

    HBO Go dostępne bezpośrednio przez hbogo.pl

    Talk-show Filipa Chajzera największą z nowych produkcji wiosennej ramówki Onetu

    Talk-show Filipa Chajzera największą z nowych produkcji wiosennej ramówki Onetu

    Nowy Murator.pl

    Nowy Murator.pl

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA

    Burda wydaje "Burda Archiwum"

    Burda wydaje "Burda Archiwum"

    Katarzyna Pluta-Białek dyrektor artystyczną "Twojego Stylu"

    Katarzyna Pluta-Białek dyrektor artystyczną "Twojego Stylu"

    "Avanti" w nowej odsłonie

    "Avanti" w nowej odsłonie

    "Cztery Kąty" w nowej szacie

    "Cztery Kąty" w nowej szacie

    Nowy Elle Man już w kioskach

    Nowy Elle Man już w kioskach

    "Kuchnia" w nowych szatach

    "Kuchnia" w nowych szatach

    Magazyn "Barbie" kończy w Polsce 20 lat

    Magazyn "Barbie" kończy w Polsce 20 lat

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO

    Antyradio obejmuje patronatem Openera

    Antyradio obejmuje patronatem Openera

    Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę

    Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę

    Paweł Loroch po pięciu latach przerwy wraca do Antyradia

    Paweł Loroch po pięciu latach przerwy wraca do Antyradia

    Startuje nowa loteria Radia Złote Przeboje

    Startuje nowa loteria Radia Złote Przeboje

    Eska po raz kolejny odwołuje zimę

    Eska po raz kolejny odwołuje zimę

    Radio Zet z autorskimi obchodami 100-lecia odzyskania niepodległości

    Radio Zet z autorskimi obchodami 100-lecia odzyskania niepodległości

    Jarosław Śliżewski dyrektorem obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory

    Jarosław Śliżewski dyrektorem obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH

    Antyradio zaprezentowało swój mural

    Antyradio zaprezentowało swój mural

    Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro

    Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro

    Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

    Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

    Firma Business Consulting Sp. z o.o. obchodzi w 2018 roku 30 urodziny

    Firma Business Consulting Sp. z o.o. obchodzi w 2018 roku 30 urodziny

    Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

    Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

    Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

    Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

    Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

    Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE

    Andrzej Skibniewski objął stanowisko new business & marketing directora w MediaCom Warszawa

    Andrzej Skibniewski objął stanowisko new business & marketing directora w MediaCom Warszawa

    Rezygnacja szefa watykańskiej komunikacji

    Rezygnacja szefa watykańskiej komunikacji

    "Kobiety mafii" Patryka Vegi przyciągnęły do kin ponad milion widzów

    "Kobiety mafii" Patryka Vegi przyciągnęły do kin ponad milion widzów

    Film "Kobiety mafii" bije rekord "Greya"

    Film "Kobiety mafii" bije rekord "Greya"

    Zimowe igrzyska w mediach Agory

    Zimowe igrzyska w mediach Agory

    Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka chief knowledge officerem w Grupie OMD

    Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka chief knowledge officerem w Grupie OMD

    Oscarowa obsada w opartym na faktach, najnowszym filmie Ridleya Scotta. "Wszystkie pieniądze świata" w kinach od 26 stycznia

    Oscarowa obsada w opartym na faktach, najnowszym filmie Ridleya Scotta. "Wszystkie pieniądze świata" w kinach od 26 stycznia

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA

    Business Insider Polska ma aplikację mobilną

    Business Insider Polska ma aplikację mobilną

    Hiszpańska liga w ofercie Canal+ i Eleven Sports

    Hiszpańska liga w ofercie Canal+ i Eleven Sports

    Antyradio zaprezentowało swój mural

    Antyradio zaprezentowało swój mural

    Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

    Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

    Duże zainteresowanie serialami TVN na targach MIPTV 2018

    Duże zainteresowanie serialami TVN na targach MIPTV 2018

    Burda wydaje "Burda Archiwum"

    Burda wydaje "Burda Archiwum"

    Katarzyna Pluta-Białek dyrektor artystyczną "Twojego Stylu"

    Katarzyna Pluta-Białek dyrektor artystyczną "Twojego Stylu"

  • O marketingu

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu

    Piękno z głębią

    Piękno z głębią

    Asystent głosowy po polsku!

    Asystent głosowy po polsku!

    Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

    Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

    Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018

    Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018

    Golden Arrow: zgłoszenia do 8 maja

    Golden Arrow: zgłoszenia do 8 maja

    Żywiec Zdrój po stronie natury już od 10 lat

    Żywiec Zdrój po stronie natury już od 10 lat

    Henkel inwestuje w markę E

    Henkel inwestuje w markę E

  • O reklamie

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie

    T-Mobile reklamuje mobilny internet w zestawie z PlayStation

    T-Mobile reklamuje mobilny internet w zestawie z PlayStation

    Film "Han Solo. Gwiezdne wojny - historie" ma pomóc w promocji Renault Kadjar

    Film "Han Solo. Gwiezdne wojny - historie" ma pomóc w promocji Renault Kadjar

    Kompania Piwowarska promuje Redd's Bianco [wideo]

    Kompania Piwowarska promuje Redd's Bianco [wideo]

    Carlsberg reklamuje Somersby Watermelon [wideo]

    Carlsberg reklamuje Somersby Watermelon [wideo]

    Jakub Kwaczyński został head of strategy w GoldenSubmarine

    Jakub Kwaczyński został head of strategy w GoldenSubmarine

    IKEA przypomina głosem Fisza o znaczeniu odpoczynku

    IKEA przypomina głosem Fisza o znaczeniu odpoczynku

    T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah

    T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah

  • Opinie

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie

    Naród geeków

    Naród geeków

    Minimalizm w separacji

    Minimalizm w separacji

    Nie ogłaszajmy końca Snapchata

    Nie ogłaszajmy końca Snapchata

    Branding jest dowiezioną obietnicą

    Branding jest dowiezioną obietnicą

    Gorący marketingowy Mundial

    Gorący marketingowy Mundial

    Wykorzystanie technologii do budowania zaangażowania klientów

    Wykorzystanie technologii do budowania zaangażowania klientów

    eSport w Polsce: streamerzy, gracze i sponsorzy

    eSport w Polsce: streamerzy, gracze i sponsorzy

  • Kultywator

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Kultywator

    "Sex and Authority" -  interaktywne show wraca

    "Sex and Authority" - interaktywne show wraca

    Archiwizowanie planety

    Archiwizowanie planety

    Rewolucja atomówek

    Rewolucja atomówek

    Finałowy weekend 33. Warszawskiego Festiwalu Filmowego

    Finałowy weekend 33. Warszawskiego Festiwalu Filmowego

    Nowe trendy w polskiej ilustracji

    Nowe trendy w polskiej ilustracji

    "Dunkierka" czyli za dużo wody

    "Dunkierka" czyli za dużo wody

    Krytyk musi umrzeć

    Krytyk musi umrzeć

  • Koktajl

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl

    Beko współpracuje z dietetykami FC Barcelony

    Beko współpracuje z dietetykami FC Barcelony

    Klub Pasjonatów Kina NAM - "Kobiety Mafii"

    Klub Pasjonatów Kina NAM - "Kobiety Mafii"

    OMD Kobiety Kobietom 7 - wykład motywacyjny Katarzyny Wierzbowskiej

    OMD Kobiety Kobietom 7 - wykład motywacyjny Katarzyny Wierzbowskiej

    Klub Pasjonatów Kina NAM - "Botoks"

    Klub Pasjonatów Kina NAM - "Botoks"

    "B2Beat w Hulakula!" - zobacz jak branża eventowa bawiła się w Hulakula - Rozrywkowym Centrum Miasta na pierwszej tego typu imprezie

    "B2Beat w Hulakula!" - zobacz jak branża eventowa bawiła się w Hulakula - Rozrywkowym Centrum Miasta na pierwszej tego typu imprezie

     Moc wrażeń i tłumy miłośników motoryzacji  na VERVA Street Racing w Płocku

    Moc wrażeń i tłumy miłośników motoryzacji na VERVA Street Racing w Płocku

    Cartoon Network Licensing Day II edycja

    Cartoon Network Licensing Day II edycja

  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Kultywator
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
6 (447) 2016-05-19

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


06. Słodko-kwaśno
08. Temat numeru:
Euro plus Rio z nadziejami potentatów i pretendentów
Na najbliższe Euro we Francji czekamy z dużymi nadziejami
13. Jak to działa
Analizy:
14. Festiwalowa gorączka
Letnie eventy muzyczne i sportowe są już poważną dziedziną biznesu reklamowego
20. Target teraźniejszości
Niezmiennie rośnie popularność millenialsów jako grupy docelowej działań reklamowych
26. Medialna rozrywka – coraz większy ekosystem
Oferta programowa najistotniejsza dla rozwoju globalnego rynku telewizyjnego
30. Kreacja:
PZL dla Multimedia Polska
31. Briefing:
Dawid Szczepaniak, executive creative director VML
32. Newsfeed
34. Przetargi:
SAR naciska na cywilizację
35. Warsztat:
„Kwaśne jabłko” – projekt CzteryCzwarte Brand design
36. Bank danych
38. Mediamiks
Opinie:
39. Piotr Machul:
Panel niezgody
40. Tomasz Matuszewski:
Gamerzy w natarciu
41. Koktajl:
Konferencja „Multiscreen Day”
45. Raport:
Agencje reklamowe i domy mediowe
  • 2018 r.
  • 4 (465) 2018-03-23
  • 2-3 (464) 2018-02-19
  • 2017 r.
  • 1 (463) 2017-12-20
  • 12 (462) 2017-11-22
  • 11 (461) 2017-10-20
  • 10 (460) 2017-09-20
  • 9 (459) 2017-08-18
  • 7-8 (458) 2017-06-08
  • 6 (457) 2017-05-24
  • 5 (456) 2017-04-24
  • 4 (455) 2017-03-22
  • 2-3 (454) 2017-02-03
  • 2016 r.
  • 1 (453) 2016-12-22
  • 12 (452) 2016-11-21
  • 11 (451) 2016-10-18
  • 10 (450) 2016-09-19

Najnowsze wydania

6 (447) 2016-05-19

6 (447) 2016-05-19

6 (447) 2016-05-19

4 (465) 2018-03-23

6 (447) 2016-05-19

2-3 (464) 2018-02-19

6 (447) 2016-05-19

1 (463) 2017-12-20

6 (447) 2016-05-19

12 (462) 2017-11-22

6 (447) 2016-05-19

11 (461) 2017-10-20

6 (447) 2016-05-19

10 (460) 2017-09-20

6 (447) 2016-05-19

9 (459) 2017-08-18

6 (447) 2016-05-19

7-8 (458) 2017-06-08

6 (447) 2016-05-19

6 (457) 2017-05-24

6 (447) 2016-05-19

5 (456) 2017-04-24

→ Target teraźniejszość. Niezmiennie rośnie popularność millenialsów jako grupy docelowej. Teraz ludzie do 30. roku życia dyktują nie tylko trendy konsumenckie, ale także mediowe. Dyktatowi millenialsa muszą podporządkować się nawet projektanci mebli czy kremów do twarzy.

→ Medialna rozrywka - coraz większy ekosystem. Targi telewizyjne MIPTV 2016 w Cannes po raz kolejny pokazały, że dla rozwoju globalnego rynku telewizyjnego majistotniejsza jest i będzie oferta programowa. Technologia jest ważna, ale aż tak bardzo, jak chcieliby tego producenci nowoczesnych urządzeń i dostawcy nowatorskich rozwiązań.

→ Agencje muszą zdecydować kim chcą być. O konwergencji na rynku agencyjno-mediowym, o roli procurementu i decyzyjności marketerów w przetargach rozmawiamy z Wojciechem Pronobisem, doświadczonym marketerem, obecnie chief commercial officerem w Eco Ready House.

→ Przetarg? Najlepiej co trzy lata.  - Powinniśmy pracować nad jak najwyższą kulturą prowadzonych przez nas przetargów. Rynkowe zalecenia dotyczące standardów przetargowych oczywiście też są potrzebne, jednak widziałabym je raczej jako Kodeks Dobrych Praktyk niż sztywne ramy - mówi Katarzyna Be, kierownik ds. komunikacji marketingowej Grupy Żywiec SA.

→ Euro plus Rio z nadziejami potentatów i pretendentów. Na najbliższe Euro we Francji czekamy z dużymi - także branżowymi - nadziejami. Zwłaszcza że po "naszym" Euro w 2012 r. polscy marketerzy kluczowy trening marketingu sportowego mają już za sobą.

138 stron

Dodatki do numeru:

Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2016

Millenialsi i grey sector

Dziesiątki konferencji, raportów, badań o millenialsach, dlaczego więc ponownie o nich piszemy w tym numerze? Otóż dlatego, że właśnie teraz przestają być marketingową ciekawostką, kolejnym modnym hasłem, ale stają się liczącą grupą konsumentów wkraczającą na rynek pracy i już teraz dysponującą swoimi pieniędzmi.

Jednocześnie jednak obserwujemy, jak ważny staje się także w Polsce segment seniorów, czasem nazywany grey sectorem, ludzi starszych, aktywnych, posiadających pieniądze do wydania. Trendy demograficzne i społeczne są jednoznaczne. Ludzie żyją dłużej i dłużej są aktywni. Z drugiej strony najmłodsi stają się szybciej pełnoprawnymi konsumentami, bo mają do dyspozycji jakiś budżet (nawet jeżeli od rodziców), coraz intensywniej konsumują media, zwłaszcza internet. Spektrum potrzeb, postaw konsumenckich nam się rozszerza z jednej i drugiej strony osi wieku. To wszystko niby oczywistości. I kolejną oczywistością jest, że każda marka, każdy komunikat powinien mieć jasno określoną grupę docelową.

Jednak przeglądając codziennie dziesiątki informacji marketingowych z naszego rynku, trudno oprzeć się wrażeniu, że target większości marek pozostaje bez zmian – „kobiety ze średnich i dużych miast w wieku 25-45 lat”. O ile jeszcze młodych ktoś dostrzega, o tyle target grey people jest eksplorowany na serio jedynie przez OTC i prasę drukowaną. Konsumenci są dziś aktywni od 10 do 100 lat, różne są też style życia, konsumpcji marek i mediów. Są dziś narzędzia, aby te wszystkie grupy zbadać, i media, aby do nich dotrzeć. To okazja biznesowa dla wielu obecnych czy nowych marek. Nie zawsze targetem musi być pani domu w średnim wieku z dużego miasta.



Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
zastępca redaktora naczelnego,
"Media & Marketing Polska"

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł

Nasze Publikacje

  • Media & Marketing Polska

    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 4 (465) 2018-03-23
  • Handel

    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 4 (340) 2018-4
  • Food Service

    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (173) 2018-03-21
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura

© COPYRIGHT 2017

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT