roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
2-3 (454) 2017-02-03
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
05. SŁODKO-KWAŚNO
06. WYWIAD:
28. KREACJA
36. KRĘGI:
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
→ Pod znakiem innowacji. - Źródłem wzrostu są innowacje, które sprawiają, że konsumenci decydują się kupować produkty o lepszym dzialaniu, ktore kosztują więcej lub decydują się ich używać częściej, na przykład dlatego, że jest to łatwiejsze czy przyjemniejsze - mówi Małgorzata Rokita, dyrektor brand operations Procter & Gambel Europa Środkowa.
→ M jak kobieta. Rok 2016 nie przyniósł rewolucyjnych zmian w profilu kobiet oglądających telewizję. Nie oznacza to, że nie można było dostrzec nowych tendencji w konsumpcji oferty telewizyjnej. Rok 2017 nadawcy i marketerzy powinni wykorzystać na bliższe Polki telewidza, bo jej potrzeby i wyzwania są coraz bogatrze.
→ Kawiarnia rewolucja. Wielkie marki kawiarni nie zwalniają tempa. Jednak boom na kawę wykorzystują też stacje benzynowe, piekarnie czy gracze tacy jak McDonald's i Subway.
→ Święty Marcin jak Madison Avenue. Poznań to drugi co do wielkości po Warszawie ośrodek agencji reklamowych w Polsce. Niektóre z nich mogą pochwalić się gronem świetnych klientów i całą półką nagród. Czy inne miasta pójdą w ślady Poznania?
→ Kierunek digital. Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie. Stara się nadążyć za cyfrowym światem, wprowadzając wiele innowacji, ale - jak twierdzą przedstawiciele domów mediowych - nie zmienia to znacząco udziału OOH w mediaplanach ich klientów.
54 strony
Nasz kolejny numer "Media & Marketing Polska" jest pierwszym ogólnopolskim medium branżowym, któremu udzieliła bardzo obszernego wywiadu Małgorzata Rokita – dyrektor marketingu koncernu Procter & Gamble, odpowiadająca za dziewięć rynków Europy Środkowej.
W zasadzie tyle na zachętę. Każdy sygnał i wniosek płynący ze strony niekwestionowanego globalnego potentata w branży FMCG powinien być skrupulatnie przeanalizowany przez naszych Czytelników.
Tych wskazań i analiz płynących po naszej rozmowie z Małgorzatą Rokitą jest wiele – na pewno można kilka zapisanych tez spiąć klamrą wspólnych mianowników: tylko innowacje pozwolą na zachęcenie do wejścia i pozostania konsumentów w danej kategorii produktowej; warto i należy (a przynajmniej tak już działa i będzie działał P&G) skoncentrować się na tych kategoriach, gdzie posiadamy najlepszą ekspertyzę; miejsce, w którym powstaje kreacja, staje się drugorzędne – najważniejsze, by była uniwersalna, zwłaszcza pod kątem objęcia powszechnie rozumianych problemów społecznych.
Oczywiście każdy z Czytelników może wyodrębnić odmienne sfery działalności P&G, o których mówi Małgorzata Rokita. Niemniej jedno jest pewne – w FMCG lider zawiesił na najbliższą przyszłość konkurencyjną poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie.
Życzę nam wszystkim co najmniej doskoczenia!
Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu