roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
7-8 (458) 2017-06-08
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
08. Słodko-kwaśno
12. Temat numeru:
44. Kręgi:
Agencje interaktywne i agencje marketingu zintegrowanego
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
→ Pokolenie Z - cyfrowe i tradycyjne. Kantar Millward Brown opublikował wyniki globalnego projektu dotyczącego pokolenia Z. Obejmuje on także Polskę.
→ Ogrody danych. Świat reklamy i technologii wszedł w fazę, w której coraz trudniej będzie oddzielić jedno od drugiego, a konsumenci będą spotykać się z coraz bardziej zaawansowanymi modelami targetowania i prezentacji treści reklamowej – to główne wnioski po Interact 2017
w Amsterdamie.
→ Nie tylko jasne, coraz pełniejsze. U browarników przeważa optymizm, po latach słabszej koniunktury są symptomy nadchodzącej poprawy, wszyscy oczywiście zaklinają pogodę.
→ Kreacja w rękach sieciówek. Vectra trafiła do Isobar Polska, IKEA do Saatchi & Saatchi IS, Bahlsen wrócił do Ogilvy & Mather, a Volkswagen Group Polska może zamienić Hand Made w agencję, która również ma wsparcie holdingu. Czy większe zaplecze i samo wsparcie ze strony sieci może przekonać klienta do zmiany agencji?
→ To nie lenistwo! Małgorzata Golatowska pracuje w jednej (czyt. tej samej) firmie od ponad 22 lat. Już na wstępie naszej rozmowy podkreśla: "To nie z lenistwa!".
140 stron
Po raz 12. miałem niekwestionowany zaszczyt moderowania obrad jury konkursu Golden Arrow. Od wielu lat w rzeczonym gremium zasiadają najlepsi fachowcy zarówno ze strony marketera, jak i agencji zajmujących się zintegrowaną komunikacją. Tak było i w tym roku, kiedy to oceniano 144 prace, z czego aż 88 znalazło się na short-liście. Najcenniejsze statuetki otrzymało 10 projektów, ponadto jury przyznało 24 wyróżnienia. Ponieważ konkurs GA traktuję niejako w kategoriach „Ojca Chrzestnego”, mam prawo do oceny ilości, jakości, średniej ważonej i tej mniej wyważonej. Na tych wszystkich parametrach ostatnia edycja zdecydowanie zapisuje się w kategorii – „przyzwoita”. Do wejścia w obszar „edycji wybitnej” zabrakło (po raz drugi z rzędu) nagrody grand prix. Nie jest to jeszcze moment, żeby znajdować powody do przesadnego niepokoju. Niemniej – w moim odczuciu – warto i trzeba pochylić się nad jednym zjawiskiem. Od zarania wyjątkowo obficie była zasilana kategoria „kampania zintegrowana”. Właśnie w tej kategorii onegdaj pojawił się przecież w GA projekt, o którym we wszystkich możliwych kontekstach mówiła cała Polska – chodzi oczywiście o „tyskie flagi”. Ta kategoria jest swego rodzaju papierkiem lakmusowym wskazującym na rozumienie zintegrowanej komunikacji marketingowej tudzież idei 360 stopni. Tym razem w tej kategorii jury również oceniało kilkanaście projektów – niestety, już na etapie short-listy znalazły się z małą liczbą wskazań i jako takie walczyły jedynie o te mniej prestiżowe nagrody. Signum temporis? Oby nie – może na zasadzie „zatoczenia komunikacyjnego koła” wkrótce pojawią się projekty wykorzystujące spektakularny sukces Orłów Nawałki? Czego Państwu i
Piotr Pokrzywa
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu