roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
9 (459) 2017-08-18
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
7. Słodko-kwaśno.
8. Wywiad:
40. Briefing:
52
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
→ McDonald's ma apetyt na wiecej. - Polska pełni dla McDonald's funkcję inkubatora nowych rozwiązań. Tak ostatnio określił nasz rynek Steve Easterbrook, prezydent korporacji. Od 2015 r. mieliśmy kilkadziesiąt wizyt kolegów z innych krajów zainteresowanych naszymi doświadczeniami i sposobem ich implementacji - mowi Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald's Polska.
→ Bunt w outdoorze. Każda branża ma swoją reprezentację, która dba o jej interesy, pomaga w ustaleniu kierunku rozwoju i stoi na straży przestrzegania dobrych praktyk w biznesie. Co się jednak dzieje, kiedy wspólna sprawa schodzi na drugi plan, podnoszą się głosy dezaprobaty i brakuje spójnej wizji kierunku działania?
→ Między stronami. Chociaż Polacy czytają bardzo mało, rynek ksążki wciąż się rozwija. Coraz ważniejszą rolę odgrywają na nim koncerny medialne, zwłaszcza wydawcy prasy. Czy książki zrównoważą spadki wpływów dzienników i magazynów?
→ Wciąż tylko cztery. Agencje z Polski na tegoroczny festiwal w Cannes zgłosiły 164 prace, a 18 z nich znalazlo się na short-listach w swoich kategoriach. Podobnie jak w ub.r. jury pozwoliło się cieszyć naszym agencjom czterema Lwami. Od 2013 r. lepszego wyniku nie mieliśmy.
→ Jak dać więcej za mniej, czyli przyszłość agencji mediowych. Transformacja w kierunku consultingu oraz inwestycje w automatyzację pracy to dowody na to, że domy mediowe już teraz starają się odpowiadać na potrzeby swoich klientów, czyli być bardziej efektywne (nie tylko w kontekście kosztu GPR) i dostarczać większą wartość niż do tej pory.
Witamy po wakacyjnej przerwie, meldując gotowość do podjęcia nowych branżowych wyzwań. Poniżej chcę się skupić na oficjalnym zaanonsowaniu jednego z nich – jeszcze w tym roku rozpoczynamy cykliczne badanie jakości pracy domów produkcyjnych.
Analogicznie jak w przypadku agencji reklamowych, domów mediowych, agencji interaktywnych, agencji BTL i eventowych oraz biur reklamy zamierzamy systematycznie analizować i publikować dotyczące tej sfery raporty i przyznawać wyróżnienia dla najlepszych podmiotów.
Naszą życzliwą diagnozę będziemy – tak jak robimy to od kilkunastu lat – realizować ze sprawdzonym partnerem badawczym, czyli instytutem Kantar Millward Brown.
Czynimy to z tym większą przyjemnością, że redakcja
"Media & Marketing Polska"
była jedynym rynkowym podmiotem, do którego zwrócili się reprezentanci tego środowiska z prośbą o przeanalizowanie całokształtu tego – tak przecież istotnego – obszaru marketingowej komunikacji.
Niniejszym pragnę zapewnić, że powierzonego nam zaufania nie zawiedziemy – „szlachectwo zobowiązuje”, tym bardziej że we właśnie opublikowanych badaniach „MMP” po raz kolejny zostało uznane „najbardziej wiarygodnym medium branżowym”.
Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu