roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
1 (463) 2017-12-20
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
08. Słodko-kwaśno
10. Wywiad:
66. Kreacja
76. Koktajl
110. Kronika roku
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
→ Łączymy wszystkie kropki. – Czy historia agencji reklamowych i mediowych zatoczyła koło? Nie. To prawda, że dziś agencje mediowe oferują także usługi kontentowe. W digitalu medium z kreacją się przenika, to naturalna kolej rzeczy, że domy mediowe obrosły w takie kompetencje. Działamy jednak w zupełnie innej rzeczywistości – mówi Anna Lubowska, CEO GroupM Polska.
→ Design czyli zrozumienie życia produktu. – Kiedyś reklamy były zabawne, śmieszyły. Dzisiaj udajemy, że nie robimy reklamy, tylko zmieniamy Świat. A mnie marzą się spoty, które sprzedają produkty, bronią się same i nie potrzebują trzyminutowych explanerów - rozmawiamy z Piotrem Surzynem i Juliuszem Wnorowskim, dyrektorem kreatywnym agencji DBA, których dwa projekty otrzymały nagrody w tegorocznym konkursie Kreatury, w tym wyróżnienie specjalne jury.
→ Czy klient zawsze ma rację? Natura nie znosi próżni. Natura rynku mediowego również. Czy marketerzy postawią na wewnętrzne działy planowania i zakupu mediów? Czy nadawcy otworzą się na sprzedaż czasu reklamowego w modelu automatycznym? Jaką funkcję mają zatem pełnić domy mediowe? To pytania, na które branża musi sobie szybko odpowiedzieć.
→ Fioletowa zmiana warty. Już nie Orange, ale Play jest największym operatorem komórkowym w Polsce. Jeszcze większe przetasowania zachodzą w reklamach telekomów.
→ Superbrands - decyduje konsument. Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów są: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.
136 stron
Raport Studia Produkcyjne 2017
Zestaw limitowanych kart z Bohaterami Roku 2017
Mamy nadzieję, że przynajmniej dla części naszych czytelników okładka tego numeru
"Media & Marketing Polska"
jest zaskakująca. Od razu wyjaśniamy: nie ma na niej osób przypadkowych. Na okładce i na kartach kolekcjonerskich wewnątrz umieściliśmy osoby, które w 2017 r. znacząco wpłynęły na rynek reklamy i mediów. Są to pierwszoplanowe postaci z firm, które nagradzaliśmy w ciągu minionych 12 miesięcy i bohaterowie naszych najważniejszych wywiadów opublikowanych na łamach magazynu. Rzecz jasna lista osób wpływowych, nagradzanych i rozmownych, które warto byłoby sportretować, jest znacznie dłuższa, ale lepszy niedosyt niż przesyt. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zaproponowana przez naszą redakcję konstelacja okładkowych liderów będzie dla niektórych czytelników tak zaskakująca jak zaskakujący jest skład grupy H na zbliżającym się mundialu w Rosji. Ale przecież mamy liderów swojskich jak Polska, rozgrzanych jak Kolumbia, tajemniczych jak Senegal i uporządkowanych jak Japonia. I to drużyny tych superbohaterów (i kilkudziesięciu innych, którzy nie zmieścili się na okładce) w roku 2018 i latach następnych rozgrywać będą mecze o wyjście z grupy (z biznesowego cienia), o wszystko, o honor, o medale i puchary. Wiele wskazuje na to, że w nowym roku sytuacja na polskim rynku reklamy będzie gorąca i to być może bardziej niż rosyjskie mundialowe lato. Na szczęście dziennikarze piszący o mediach i marketingu – w przeciwieństwie do kibiców piłkarskich – mają ten komfort, że mogą obiektywnie (lub przynajmniej subiektywnie bezinteresownie) kibicować wszystkim drużynom z naszego podwórka. I tym, którym bliżej do polskiego stylu gry, i tym walczącym z latynoskim luzem, i tym po afrykańsku nieprzewidywalnym, i tym po japońsku zorientowanym na cel. Przy okazji musimy pochwalić się jedną, zapowiadaną już wcześniej nowością – w tym numerze po raz pierwszy publikujemy raport „Domy produkcyjne” i wyniki badania zrealizowanego przez firmę Kantar Millward Brown na nasze zlecenie. Już dziś deklarujemy, że to podsumowanie segmentu producentów i studiów filmowych związanych z rynkiem reklamy i mediów na stałe wejdzie do naszego repertuaru. Wierzymy, że nasz nowy projekt będzie przedmiotem gorących dyskusji branży, tak jak tego corocznie doświadczamy po publikacji raportów „Agencje reklamowe i domy mediowe” czy „Biura reklamy”. Oczywiście mamy też świadomość, że część uczestników rynku zareaguje na nowy raport jak kibice z Kolumbii, Senegalu i Japonii zareagują zapewne na wyczyny Roberta Lewandowskiego i jego reprezentacyjnych kolegów w Moskwie, Kazaniu, Wołgogradzie i – daj Boże – w kolejnych lokalizacjach aż do 15 lipca znów w Moskwie. Mamy też nadzieję – i to są nasze życzenia na nadchodzący czas dla naszych czytelników – że cały rok 2018 będzie miał w sobie coś z charakteru polskiego, kolumbijskiego, senegalskiego i japońskiego. Warto, by coraz bardziej intensywnie szara rzeczywistość, która nas otacza, stała się znów kolorowa i zaskakująca. Drodzy czytelnicy, życzymy wam wielu pozytywnych zaskoczeń i kolorowych dni. Cokolwiek się zdarzy w mundialowym roku, pamiętajcie nieśmiertelne wskazówki legendarnego trenera Kazimierza Górskiego: „Czasami się wygrywa, czasami się przegrywa, a czasami remisuje”, „Im dłużej my przy piłce, tym krócej oni”, „Chodzi o to, żeby strzelić jedną bramkę więcej od przeciwnika”. A przede wszystkim pamiętajcie: „Dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe”.
Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu