roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
2-3 (464) 2018-02-19
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
05. Słodko-kwaśno
08. Wywiad:
56. Kreacja:
64. Koktajl:
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
→ 10 mln minut uwagi. – Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zrobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest jego pochodną - mów Krystian Botko, CEO TalentMedia.
→ Przegonić intruzów. Reklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social mediach. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.
→ Region w sieci. Online, content marketing, media społecznościowe i wideo - to cztery pojęcia, które zdominowały ostatnią organizowaną przez sieć WeCan konferencję - Cannual Conference w Pradze. To właśnie one wskazywać mają kierunek rozwoju środkowo-europejskiego rynku reklamowego.
→ Bo tu swojsko. Maspex, Reserved, CCC, Polpharma, Bakalland to tylko niektóre polskie firmy, które osiągają pozycję lidera nie tylko na polskim rynku. Naturalnym terenem ekspansji okazały się dla nich także inne rynki naszego regionu.
→ Spektrum możliwości. Poprosiliśmy przedstawicieli branży o wskazanie najciekawszych kampanii outdoorowych, które były prowadzone w Polsce w 2017 r. Może przedstawione rozwiązania zainspirują do tworzenia ciekawych kampanii i wykorzystania możliwości, jakie daje outdoor?
86 stron
„Nad Europą Środkową unosi się ciężka woń gotowanej kapusty, zwietrzałego piwa, czuje się mdły zapach przejrzałych arbuzów. Jest to ziemia o charakterystycznym zapachu. Granice są nieostre, irracjonalne i tylko węch pozwoli je wytyczyć z całkowitą pewnością” – pisał w swoim świetnym eseju „Europa Środkowa: anegdota i historia” Josef Kroutvor. Idąc tym tropem, „po zapachu”, i równie świadomi, że granice regionu są nieostre, postanowiliśmy sprawdzić, co łączy w dziedzinie reklamy i marketingu tych od Kmicica, tych od Szwejka, tych od Janosika, tych od wujaszka Wani i innych zamieszkujących naszą część Europy. Z ochotą pijemy czeskie piwo, nie dziwią nas reklamy słowackich kurortów w polskich mediach, podobnie jak kampanie 4F w metrze w Pradze. Czesi chodzą w butach z CCC, Polacy – przynajmniej ci z południa kraju – mogą już kupić w sklepie Kofolę. Z uwagą przyglądamy się zmianom na węgierskim rynku mediowym (szczególnie tym, z których szybko tam zrezygnowano) i wdrażaniu nad Dunajem zakazu handlu w niedzielę (z którego również szybko tam zrezygnowano). Szukamy analogii z naszym rynkiem i z naszymi zmianami prawnymi. Coraz więcej specjalistów z Polski pracuje w agencjach rosyjskich, czeskich czy węgierskich. Nie dziwi już nikogo Czech czy Węgier w teamie zarządzającym polskim oddziałem firmy. Parafrazując słowa Kroutvora, możemy powiedzieć, że Europa Środkowa (również w ujęciu reklamowo-mediowym) jest wielką rodziną z licznymi więzami pokrewieństwa i tradycjami. Warto poznać możliwości sąsiednich rynków i wyobraźnię pracujących tam (i tu) menedżerów. Bo region CEE to ciekawy, kolorowy świat. Bo przecież – jak zauważył jeden z bohaterów „Przygód dobrego wojaka Szwejka” – „Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było”. Zapraszamy do lektury raportu o Europie Środkowo-Wschodniej oraz – rzecz jasna – wszystkich innych stronic najnowszego wydania
"Media & Marketing Polska"
. I jeszcze jeden temat. W tym roku nasze pismo obchodzi srebrny jubileusz. Chcemy, by 25-lecie stało się pretekstem do bliższego przyjrzenia się osobom, zjawiskom i zdarzeniom wyraźnie kształtującym polski rynek mediów i reklamy. Już za miesiąc startujemy z nowym cyklem! Oczywiście teksty związane z jubileuszem to niejedyny element naszego świętowania. Już dziś zapowiadamy: będziemy świętować długo i wielowymiarowo.
Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu