roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
4 (465) 2018-03-23
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
05. Słodko-kwaśno
06. Monitoring
08. Piękno 3.0
54. Newsfeed
56. Kreatywni oceniają kampanię „Vogue Polska” autorstwa agencji BBDO
58. Przetargi:
66. Bank danych
68. Koktajl:
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
→ Piękno 3.0. – Era cyfrowa wzmocniła związek między marką a konsumentem. Konsument kupuje produkt danej marki, ale też treści i wartości skupione wokół niej. Cały pakiet musi być atrakcyjny – mówi Donata Wolińska, CMO L'Oréal Polska.
→ Wymagający czytelnik. Choć prasa kierowana do mężczyzn nie może liczyć na takie wolumeny sprzedaży jak magazyny kobiece, wydawnictwa są przekonane, że miejsce dla tego typu tytułów jest, a może będzie go nawet przybywać. Zarówno w przypadku dzienników, tygodników, jak i pism czytelnictwo mężczyzn zdecydowanie przewyższa ogół.
→ Niezastąpione medium towarzyszące. Nastały czasy ekranów, ale praktyczność radia jako medium nie spada. To obok smartfonu najważniejsze medium ludzi mobilnych.
→ Więcej niż transakcja. Wymyślony przez TCC Gang Świeżaków z Biedronki wywołał istne szaleństwo nie tylko wśród dzieci. Pluszowe nagrody posypały się nagle w wielu innych sieciach. O projekcie mówi Bartek Górzny, szef TCC na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.
→ Walka z algorytmem. Facebook ma być bardziej ludzki i „lokalny” dla użytkowników. A jaki ma być dla marek i wydawców?
94 strony
Od Nowego Jorku przez Londyn i Paryż można usłyszeć głosy, że nadchodzi silver tsunami. Konstatacje te słychać też już nad Wisłą. Według danych GUS aktualnie 14,2 mln Polaków to osoby w wieku powyżej 50. roku życia. To 45 proc. dorosłej populacji Polski. Za niespełna dekadę będzie to już 50 proc. Nasze społeczeństwo starzeje się. „I to jest dobra wiadomość” – przekonują marketingowcy. Czy rzeczywiście? Postanowiliśmy sprawdzić. Tak zrodził się pomysł raportu „Generacja Silver”, który dołączamy do tego wydania
"Media & Marketing Polska"
. Projekt powstał we współpracy z Biurem Reklamy TVP. Teamowi Biura, które było partnerem merytorycznym raportu, należą się podziękowania za niezwykłe zaangażowanie w projekt.
Efekt pozytywnie zaskoczył wszystkich pracujących nad dodatkiem. Mamy nadzieję, że raport zainspiruje również naszych czytelników. Na dodatek złożyło się kilkanaście tekstów, analiz zjawiska do niedawna określanego pesymistycznie mianem „grey generation”, a dziś optymistycznie „silver generation”. Ta drobna zmiana semantyczna pokazuje, jak ewoluował nasz (i świata marketingu w ogóle) stosunek do seniorów. „Życie zaczyna się po pięćdziesiątce” – zdają się przekonywać już niemal wszyscy. „I można na tym zarobić” – dodają menedżerowie z rynku reklamy.
Autorzy raportu chóralnie twierdzą, że warto docenić seniorów. Nie jest to zresztą nowy postulat – wspomnijmy chociażby instytucję rady starszych znaną od wieków w różnych kręgach kulturowych. Wspomnijmy starożytne sentencje siedmiu mędrców ze świątyni Apollina w Delfach: „Akceptuj starość” albo „Szanuj starszych”. Czy też tę najmocniejszą: „Jako dziecko bądź skromny, jako młodzieniec opanowany, w wieku średnim sprawiedliwy, jako starzec rozumny, u kresu beztroski”. Można odnieść wrażenie, że autorzy tego antycznego przesłania przeprowadzili jakieś szeroko zakrojone badania fokusowe. Czyżby historia (w tym historia marketingu) zatoczyła koło?
zastępca redaktora naczelnego,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu