roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
5 (466) 2018-04-26
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
05. Słodko-kwaśno
06. Wywiad:
38. Newsfeed
40. Kreacja:
46. Konferencja TVP:
67. Raport „Wydawcy”
99. Raport „Agencje PR"
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
• Wyścig zbrojeń. Zeszły rok wyłonił nowego lidera rynku komórkowego, ale ten rok może przynieść jeszcze dalej idące zmiany.
• Proste emocje. – Próba zbudowania kompromisu i robienia reklamy, żeby była trochę jak branded content, albo branded contentu, żeby był trochę jak reklama – zawsze kończy się fatalnie i robi marce więcej szkody niż pożytku – mówi Tomasz Bagiński, rysownik, animator, reżyser.
• Wycenić misję. Jeśli proponowane przez resort kultury przepisy faktycznie weszłyby w życie od początku 2019 r., mogłyby spowodować znaczne przetasowania w telewizyjnej przestrzeni reklamowej. Wiele wskazuje jednak na to, że nowe rozwiązania raczej się nie zmaterializują.
• Cyfrowe LEGO. – W 2017 r. Lego skupiło się na rozwiązaniach cyfrowych i znalazło nowe sposoby na kontakt z dziećmi, i w internecie, i poprzez różnorodne platformy cyfrowe – mówi Emilia Kalinowska, senior marketing manager w Lego Polska.
• Strach przed gigantami. Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców – pokazuje badanie Wavamakera.
• Marketing, jaki znamy, umrze. – Ceny akcji WPP spadały przez ostatni rok i nic nie wskazuje na to, aby coś miało to zmienić pieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji. Zapomnijmy więc o śmiesznych reklamach, która wszyscy umielbiamy, nie wrócą przez wiele lat - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.
116 strony
Następnego ranka po rezygnacji Martina Sorrella z funkcji szefa WPP oglądałem kanał BBC News. Byłem zaskoczony jak wiele miejsca wydarzeniu poświęciła ta w końcu ogólnoinformacyjna stacja, zajmująca się głównie polityką międzynarodową. Jeszcze bardziej byłem zdziwiony jak dobrą wiedzę na temat WPP i całego rynku reklamowego mają zarówno prowadząca poranne pasmo, jak i pojawiający się goście – dziennikarze oraz ludzie biznesu z różnych branż. WPP i Martin Sorrell to dla Brytyjczyków zjawisko wyjątkowe. Jedna znajbardziej wartościowych brytyjskich spółek i jej charyzmatyczny przywódca byli od lat w centrum zainteresowania. Jest jednak coś więcej. Reklamę na Wyspach traktuje się śmiertelnie poważnie, co brzmi nieco paradoksalnie, bo przecież tak wiele znanych prześmiesznych kampanii powstało właśnie w brytyjskich agencjach. Reklama jest tam pełnoprawną dziedziną biznesu, gospodarki. A nawet jest traktowana przez niektórych jako brytyjska specjalność, a może wręcz dobro narodowe, obok takich „brytyjskich” dziedzin jak banki, finanse, nauka, przemysł wydobywczy, lotniczy czy... muzyka rockowa. I tego nasza branża najbardziej może Brytyjczykom zazdrościć. Tam każdy, nawet przeciętnie interesujący się gospodarką zwykły człowiek, menedżer czy parlamentarzysta, wie mniej więcej, czym jest agencja reklamowa, co robi i jak funkcjonuje rynek reklamy. A jak jest u nas? Po obejrzeniu wiadomości BBC przełączyłem się na jeden zpolskich kanałów. A tam blok reklamowy: wspomaganie wątroby, hemoroidy i suchość w pochwie. Czy polska reklama ma szansę stać się dobrem narodowym?
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu