roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
4 (475) 2019-04-01
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
5. SŁODKO-KWAŚNO
6. WYWIAD: ZA TRZY LATA TO JUŻ BĘDZIE ZUPEŁNIE INNY BANK
– Coraz częściej dokonujemy wyborów, które wspierają polskich producentów i usługodawców, a tym samym wzmacniają krajową gospodarkę − mówi Marcin Marjański, dyrektor zarządzający departamentu marketingu, komunikacji i badań banku Pekao SA
10. LOJALNOŚĆ: SIŁA DANYCH
Detaliści coraz częściej myślą o własnych programach, także dlatego, aby pozyskać dane. Programy wielopartnerskie nie powiedziały jednak ostatniego słowa
24. MULTISCREEN
Najważniejsze trendy w komunikacji na wielu ekranach w przeddzień konferencji „MMP” Multiscreen Day
32. KINO: CINEMA BIZNES
Rynek kinowy jest bliski nasycenia. Może się okazać, że w przyszłości trzydziestotysięczne miasteczka będą dla operatorów interesującym polem działania, tak jak stało się na Zachodzie. Każda z sieci ma jednak inny pomysł na swój rozwój
37. RADIO: RUCH W ETERZE
Eurozet ma nowego właściciela. A to oznacza, że dotychczasowa strategia będzie... kontynuowana
39. MARTECH
40. DOMY MEDIOWE: CZEKAMY NA BADANIE JEDNOŹRÓDŁOWE
− Upatrujemy szansy m.in. w badaniu jednoźródłowym, które ułatwi klientom zrozumienie języka branżowego oraz uspójni sposób mówienia o mediach i stosowanych wskaźnikach. Dodatkowo to badanie może przynieść jeszcze jedną ważną korzyść przejawiającą się w postaci mniejszych kosztów zakupu danych − mówi Piotr Bieńko, prezes zarządu domu mediowego Codemedia
43. FMCG: SMARUJ BRODĘ, MALUJ BREW
Mężczyźni dbają o siebie tak jak o rower − nie musi być piękny, ale powinien zawieźć daleko
46. KOBIETY W REKLAMIE
– Trudno jest przeforsować nieszablonowe pomysły, gdzie rola kobiet odbiega od standardowej, tradycyjnie jej przypisanej w reklamie − mówi Agata Tomaszewska, założycielka grupy „Kobiety w reklamie" na Facebooku
49. SHOPPER 3.0
52. WARSZTAT: JAK BRZMI MARKA?
Audio branding to coś więcej niż muzyka w reklamie
54. DIGITAL: PROJEKTUJEMY CUSTOMER JOURNEY, A NIE KAMPANIE
O przetargach, oczekiwaniach klientów, konkurencji, rekrutacji i przyszłości branży digital mówi Andrzej Szewczyk − prezes i managing director w Artegence
56. TRENDY: PAN TIKTOK
TikTok coraz częściej pojawia się w marketingowych dyskusjach, mamy tam też już lokalne realizacje reklamowe. Czym jest ta platforma?
59. PRZETARGI
60. NEWSFEED
62. KREACJA: OCENA NAJNOWSZEJ KAMPANII MARKI DUREX
66. OPINIE
70. BANK DANYCH
72. 25 LAT „MMP”: KASIA I TOMEK
W 2006 r. młodzi kreatywni rywalizowali w konkursie Young Creatives w Cannes w trzech kategoriach: reklama prasowa, internetowa oraz filmowa. Katarzyna Nowacka i Tomasz Zieliński (team kreatywny agencji TBWA) zdobyli złoto w kategorii reklama prasowa
75. KOKTAJL: MEDIABRANDSOWE OSTATKI
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
W numerze między innymi:
• Za trzy lata to już będzie zupełnie inny bank. Dzisiaj jako konsumenci coraz częściej dokonujemy wyborów, które wspierają polskich producentów i usługodawców, a tym samym wzmacniają krajową gospodarkę − mówi Marcin Marjański, dyrektor zarządzający departamentu marketingu, komunikacji i badań banku Pekao SA.
• Ruch w eterze. Eurozet ma nowego właściciela. A to oznacza, że dotychczasowa strategia będzie... kontynuowana. Czy na pewno?
• Mężczyzna skazany na sukces. Czas wprowadzić do słownika marketingu nowe słowo – menvertising.
• Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabaty. O trendach i wyzwaniach w obszarze programów lojalnościowych związanych z rozwojem technologii i nowymi doświadczeniami oraz oczekiwaniami konsumentów rozmawiamy z Maciejem Hiltem, business development directorem w agencji OS3.
• Czekamy na badanie jednoźródłowe. − Upatrujemy szansy m.in. w badaniu jednoźródłowym, które ułatwi klientom zrozumienie języka branżowego oraz uspójni sposób mówienia o mediach i stosowanych wskaźnikach. Dodatkowo to badanie może przynieść jeszcze jedną ważną korzyść przejawiającą się w postaci mniejszych kosztów zakupu danych − mówi Piotr Bieńko, prezes zarządu domu mediowego Codemedia.
• Kobiety w reklamie. − Rozmawiamy o tym, jak trudno jest przeforsować nieszablonowe pomysły, gdzie rola kobiet odbiega od standardowej, tradycyjnie jej przypisanej w reklamie. Wydaje się to trudne przez obawy, że klient nie zaakceptuje takiego pomysłu. Ten strach jest chyba głównym hamulcem postępu − mówi Agata Tomaszewska, założycielka grupy „Kobiety w reklamie” na Facebooku.
80 stron o marketingu z pasją
„Mężczyzna patrzy światu prosto w twarz, jakby świat ten został stworzony ku jego potrzebom i urobiony ku jego upodobaniom. Kobieta zerka na świat z ukosa, pytająco, a nawet podejrzliwie. Gdyby nosili te same stroje, możliwe, że i spojrzenie na świat mieliby to samo” − przekonuje w powieści „Orlando” Virginia Woolf. Ta opinia narratora powieści może być mottem aktualnego wydania „Media & Marketing Polska”.
W tym miesiącu pochylamy się bowiem nad femvertisingiem i menvertisingiem. Jednym z wiodących tematów jest wywiad z twórczynią grupy na Facebooku „Kobiety w reklamie” skupiającej branżowe aktywistki. To znak czasu. Media społecznościowe nie tylko zmieniają biznes reklamowy, ale także nasze społeczne zaangażowanie. Nie chcę, by zabrzmiało to górnolotnie, ale social media − przy wszystkich swoich wadach − dają możliwość zmiany mikroświata reklamowego na lepszy. Grupa „Kobiety w reklamie” jest jednym z dowodów. Szczerze kibicujemy jej poczynaniom. „Życie to wir − można być wewnątrz niego i można być poza nim” − pisała w innej powieści Virginia Woolf. I tego wszyscy − niezależnie od płci, niezależnie od tego, czy bliżej nam do femvertisingu, czy menvertisingu − powinniśmy sobie życzyć: bądźmy zawsze w wirze!
Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego,
„Media & Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu