roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
5 (476) 2019-04-29
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
5. SŁODKO-KWAŚNO
6. WYWIAD: ZACIEKAW, A BĘDĄ CIĘ SŁUCHAĆ
Rozmowa z Andrew Davisem – autorem książek „Brandscaping: Unleashing the Power of Partnerships” i „Town Inc.”, współzałożycielem agencji marketingu cyfrowego TippingPoint Labs
10. PROMOCJA W MIEJSCU SPRZEDAŻY: PROSTO DO PÓŁKI
Digitalizacja nośników OOH w Polsce ma przed sobą długą drogę. Jest jednak sfera, gdzie najnowocześniejsze rozwiązania są dostępne już teraz – to centra handlowe i sklepy wielkopowierzchniowe
14. AGENCJE DIGITAL: „ORYGINALNOŚĆ SIĘ SPRAWDZA"
– Klienci szybko nas dostrzegli, to prawda. Jesteśmy ciekawą alternatywą dla dużych agencji – mówi Karolina Witecka, CEO & co-funder, Cut The Mustard
16. TRENDY: SXSW
Dlaczego po świeżą dawkę inspiracji wybraliśmy się aż do Austin? O legendarnym teksańskim festiwalu South by Southwest (SXSW) pisze Barbara Niedziela z 2012 Agency
19. MARTECH
20. SHOPPER 3.0: DOBRE PERSPEKTYWY DLA RYNKU ZAMÓWIEŃ JEDZENIA ONLINE
Rynek ten rośnie w Polsce w tempie 40-50% rocznie – wynika z najnowszego raportu PizzaPortal.pl
22. KREACJA: „BEZ NONSENSÓW” – DDB WARSZAWA DLA T-MOBILE POLSKA
24. NEWSFEED
26. PRZETARGI
27. OPINIE
32. BANK DANYCH
34. 25 LAT „MMP”: SZTUKA PLAKATU
– Teraz plakaty i reklamy zrobiły się śmiertelnie poważne, jak życie. Nie ma w nich dowcipu, uśmiechu – mówił w wywiadzie dla „Media Polska" w kwietniu 1995 r. Jan Młodożeniec – wybitny polski plakacista, malarz i grafik
36. KOKTAJL: MULTISCREEN DAY
41. RAPORT MARKA I MARKETER ROKU
75. RAPORT WYDAWCY
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
W numerze między innymi:
• Zaciekaw, a będą cię słuchać. – Marketerzy muszą zrozumieć, że ich historie nie są tak naprawdę o nich samych ani o ich produktach, usługach czy markach. Historie, które opowiadają, są o klientach – przekonuje Andrew Davis, autor książki „Brandscaping: Unleashing the Power of Partnerships".
• Prosto do półki. Digitalizacja nośników OOH w Polsce ma przed sobą długą drogę. Jest jednak sfera, gdzie najnowocześniejsze rozwiązania są dostępne już teraz to centra handlowe i sklepy wielkopowierzchniowe. Warto się zastanowić, jak DOOH w punktach sprzedaży może stymulować sprzedaż.
• Oryginalność się sprawdza. Klienci szybko nas dostrzegli, to prawda. Jesteśmy ciekawą alternatywą dla dużych agencji – mówi Karolina Witecka, CEO & co-funder, Cut The Mustard.
• SXSW. Dlaczego po świeżą dawkę inspiracji wybraliśmy się aż do Austin? O legendarnym teksańskim festiwalu South by Southwest (SXSW) od lat jest głośno. I będzie głośno nadal.
• Dobre perspektywy dla rynku zamówień jedzenia online. Rynek ten rośnie w Polsce w tempie 40-50% rocznie – wynika z najnowszego raportu PizzaPortal.pl. Tempo wzrostu tego rynku jest więc kilkakrotnie większe niż całego rynku e-commerce (roczna dynamika wzrostu rzędu 10-20%).
• Internet i papier mogą współistnieć. – Mit świata za darmo, zawsze krążący gdzieś blisko internetu, bardzo niebezpieczny, zaczął w końcu kruszeć. Wracamy do korzeni – za naszą pracę, często dość trudną, ale mam nadzieję, społecznie użyteczną, chcemy otrzymywać pieniądze – mówi Jerzy Wójcik, dyrektor wydawniczy „Gazety Wyborczej”.
80 stron o marketingu z pasją
„Przeżyła trzech prezesów” – taką między innymi informację otrzymujemy w tekście opisującym naszą okładkową bohaterkę, CMO Roku – Małgorzatę Lubelską. Jej kariera w Grupie Żywiec to wzór wielkiej konsekwencji w prowadzeniu flagowej marki Żywiec. Bo chociaż na przestrzeni lat pracowało nad marką kilka agencji, główna idea pozostawała niezmienna, choć była stale rozwijana. Fakt, że dyrektor marketingu dużej firmy może „przeżyć trzech prezesów”, to także dobry znak dla branży, w której wciąż narzekamy, że marketing nie ma należnego miejsca w organizacjach.
Przykład Grupy Żywiec pokazuje, że marketing kreuje prawdziwą wartość dla firmy. Buduje marże, wprowadza innowacje.
Na koniec redakcyjna ciekawostka. Coroczne informacje z raportu Grupy Żywiec o zarobkach zarządu, w tym Małgorzaty Lubelskiej, to jedne z najchętniej czytanych newsów w serwisie MMP24. W ubiegłym roku nasza bohaterka zarobiła 1,44 mln zł brutto. Sporo, ale w pełni zasłużenie.
Życzymy wszystkim polskim marketerom takich i wyższych zarobków, takich efektów pracy i takiej kariery. I nagrody CMO Roku.
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media & Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu