roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
10 (490) 2020-09-28
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
8. PERYSKOP
10. FOKUS
Wszystko dla planety
Mirosław Proppé, prezes WWF Polska, opowiada o budowaniu globalnej marki i lokalnych działaniach na rzecz Ziemi.
16. NEWSFEED
20. MEDIA
Polsat Sport
Polsat Sport świętuje 20-lecie istnienia. O świecie telewizji sportowych wczoraj i dziś mówią twórcy kanału.
24. Vectra jutra
Właściciele Vectry mają zupełnie nowy pomysł na markę i obecność na rynku.
28. MARKETING
Amazon jeszcze bliżej Polski
Wejście na nasz rynek tego giganta zapowiadano już kilka razy. Wiele wskazuje na to, że jego debiut nad Wisłą rzeczywiście jest tuż-tuż.
32. 360
Light TV viewers oczami Google i Nielsena
To spojrzenie na telewidzów zdecydowanie warto poznać. Nie wszyscy oglądają TV tak samo.
35. PRZETARGI
38. AFTER
Buty wege naprawdę istnieją
43. RAPORT AGENCJE MARKETING SERVICES I DIGITAL
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
W numerze między innymi:
• Wszystko dla planety. – Ostatnio przeprowadziliśmy audyt naszej marki i opracowaliśmy strategię, w którym kierunku chcemy ją rozwijać i jak ją budować wśród kolejnych pokoleń – zdradza Mirosław Proppé, prezes fundacji WWF Polska.
• Mały koniec świata. O teraźniejszości i przyszłości mediów sportowych i telewizji w roku jubileuszu 20-lecia Polsat Sport rozmawiamy z Marianem Kmitą, dyrektorem ds. sportu w Polsacie, Jakubem Radeckim, zastępcą dyrektora ds. produkcyjnych Polsat Sport, i Pawłem Wójcikiem, zastępcą dyrektora ds. programowych Polsat Sport.
• Gigant nie próżnuje. Podczas gdy lider krajowego rynku e-commerce Allegro promuje program Smart i szykuje się do debiutu giełdowego, Amazon – największy na świecie gracz w tej branży – konsekwentnie umacnia fundamenty swego biznesu w Polsce, w tym centra logistyczne.
• Nie wszyscy oglądają TV tak samo. Chociaż średni czas oglądania telewizji w Polsce jest wciąż wysoki, to rośnie znaczenie light TV viewers. Rozmawiamy o tym zjawisku z Joanną Kopeć, senior media research executive w firmie Nielsen, i Michałem Protasiukiem, media research managerem w Google.
• Lockdown zmienił konsumenta, zmienił branżę. O kreacji w BTL, digitalizacji agencji, e-commerce i skutkach pandemii rozmawiamy z Piotrem Zawałło, dyrektorem kreatywnym Focus Media Group i Michałem Korczakiem, dyrektorem zarządzającym Focus Media Group.
• Polubić konia. Kablówka bez kabla? Dostawcy coraz śmielej wchodzą na rynek z ofertami telewizji przez internet. Szykuje się batalia..
104 strony o marketingu z pasją
Dodatek do numeru:
- Raport Marketing Services i Digital 2020
To nasz drugi w tym roku raport agencyjny – tym razem dotyczy branży marketing services i digital.
I ponownie mamy wysyp wyróżnień.
PO PIERWSZE, DLATEGO ŻE OCENIAMY ROK 2019, KTÓRY BYŁ ŚWIETNY DLA TEJ BRANŻY. PO DRUGIE, DLATEGO ŻE W OBECNEJ TRUDNEJ SYTUACJI AGENCJE TE MAJĄ PRZED SOBĄ DOBRE PERSPEKTYWY.
Zwłaszcza digital. Po przesunięciu w tym roku agencji wywodzących się z digitalu, ale świadczących obecnie usługi 360 stopni, do raportu o agencjach reklamowych, teraz w sekcji digital mamy sporo firm performance'owych. Wiele z nich wyróżniliśmy. Działają one w dużej mierze dla sektora e-commerce, co przy obecnym boomie na e-handel pozwala przewidywać dobry i bardzo dobry czas dla biznesu tych agencji. Sytuacja w starym „BTL", który obecnie nazywamy bardziej adekwatnie – marketing services – jest nieco bardziej skomplikowana. Sporo firm prezentujących wyniki w tym raporcie w jakimś zakresie opierała swój biznes na działaniach fieldowych czy nawet eventowych. Niektóre z tych agencji nie uniknęły redukcji personelu w tym roku. Jednak trzon ich oferty – aktywacje, promocje wspierające sprzedaż – pozostaje nadal bardzo atrakcyjny dla marketerów, chociaż kanały komunikacji z konsumentem będą musiały być inne.
Popatrzmy teraz na naszą Agencję Roku – H2H.tech. To już firma zupełnie nowej generacji. Jako motyw przewodni swojej oferty głosi projektowanie customer experience, realizuje wiele projektów opartych na danych i kanałach cyfrowych. To specjalizacja, która na pewno znajdzie uznanie klientów, niezależnie od tego, jak długa pandemia nas czeka.
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu