roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
4 (495) 2021-03-26
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
10. PERYSKOP
12. FOKUS
Kręcimy mimo ograniczeń
Studia produkcyjne błyskawicznie dostosowały procedury do warunków pandemii, ale wyzwaniem dla branży mogą być teraz ograniczenia budżetowe klientów.
16. NEWSFEED
18. MEDIA
Na wojnie z fraudem
Zapytaliśmy Piotra Ziemskiego, programmatic & performance managera z GroupM, o co tak naprawdę chodzi z oszustwami w kampaniach internetowych.
Clubhouse – moda czy potrzeba?
Podobnie jak natura, media i internet nie znoszą próżni. Stale jest zapotrzebowanie na game changera, który rozsadzi zastany układ. W świecie mediów społecznościowych spokój Facebookowi i Twitterowi odebrał ostatnio Clubhouse.
22. MARKETING
E-commerce jest przereklamowany?
Badanie panelu Ariadna podważa niektóre utarte poglądy dotyczące zakupów w pandemii.
28. 360°
Myślimy obiema półkulami: kreatywną i mediową
O współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.
Rozłam branży PR?
Dwie organizacje dla agencji public relations prezentują dwie wizje działania.
Ocena kampanii
Kreatywni przyglądają się najnowszej reklamie Frugo autorstwa 2012 Agency.
37. PRZETARGI
38. FORUM
43. AFTER
46. RAPORT SPORTOWCY I SPONSORING
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
W numerze między innymi:
• Akcja mimo ograniczeń. W ciągu roku od początku pandemii studia produkcyjne, podobnie jak cała branża reklamowa, przeszły istotne zmiany. Dotyczą one zarówno wielkości budżetów, liczby produkcji, kontaktów z marketerami, jak i samego procesu produkcji, który nie tylko podlega reżimowi sanitarnemu, ale też zmienia oblicze ze stacjonarnego na zdalny. Trendem ub.r. było jednak niestety także ograniczanie przez klientów budżetów produkcyjnych.
• Na wojnie z fraudem. Przepytaliśmy Piotra Ziemskiego, programmatic & performance managera z GroupM, o co tak naprawdę chodzi z oszustwami w kampaniach internetowych.
• Myślimy obiema półkulami: kreatywną i mediową. O współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.
• Rozłam w branży PR? Jesienią ubiegłego roku zadebiutowała nowa organizacja branżowa – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Powołało ją 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży PR. Wcześniej część tych agencji i ich przedstawiciele przez lata tworzyli Związek Firm Public Relations. Dlaczego doszło do podziału?
• Moc sportowca, moc marki. Nie wystarczy rozpoznawalność i sukces, by sportowiec stał się gwiazdą marketingu. Potrzebne są jeszcze mocny wizerunek i dobra energia. Na szczęście wielu polskich zawodników i kilka naszych drużyn narodowych mają tę moc. I na szczęście lista nie jest zamknięta.
• Wschodzące gwiazdy. Top 11 sportowców, którzy mają wiele atutów, by stać się również gwiazdami marketingu sportowego.
80 stron o marketingu z pasją
Dodatek do numeru:
- Raport Sportowcy i Sponsoring 2021
NIE MOGĘ SIĘ POZBYĆ MOŻE NIECO NAIWNEGO, ROMANTYCZNEGO PRZEKONANIA, ŻE OSIĄGNIĘCIA NAJWIĘKSZYCH POLSKICH TWÓRCÓW FILMÓW FABULARNYCH: REŻYSERÓW, OPERATORÓW, AKTORÓW NAGRADZANYCH NA ŚWIATOWYCH FESTIWALACH, JAKOŚ PRZEKŁADAJĄ SIĘ NA BRANŻĘ PRODUKCJI REKLAMOWEJ. NIE WIEM, CZY TO WŁAŚNIE DLATEGO, ALE W KRAJOBRAZIE POLSKIEJ BRANŻY REKLAMOWEJ STUDIA SĄ JEDNYM Z NAJJAŚNIEJSZYCH PUNKTÓW.
I teraz, podczas pandemii, po raz kolejny studia wykazały się niezwykłą innowacyjnością. W dziedzinie, w której praca zdalna jest niemal niemożliwa, wprowadzono takie procedury bezpieczeństwa, a nawet skomplikowane urządzenia, jak kurtyny, które pozwoliły wznowić produkcję w czasie pierwszego lockdownu, rok temu.
Piszemy o tym obszernie w tym magazynie. Rok 2020 nie był dla studiów zły, ale wyzwań nie brakuje. Najważniejsze pytanie, na które także próbujemy w tekście odpowiedzieć, to, czy branże dotknięte kryzysem nadal będą zamawiać wysokobudżetowe produkcje reklamowe. I drugie pytanie: czy przesunięcie przez marketerów akcentów z TV na komunikację digital może skomplikować biznes studiów?
W ciągu tego roku będziemy się bacznie przyglądać rynkowi produkcji reklamowej. Planujemy także nowe badanie. Tym razem nie będzie to próba oceny satysfakcji klientów z pacy poszczególnych studiów. Chcemy zapytać różnych uczestników rynku o najważniejsze trendy związane z produkcją reklamową.
Niezależnie od tego, jakie wyzwania przyniesie ten rok, jestem przekonany, że studia wyjdą z nich obronną ręką.
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu