O marketingu

68 nominacji w SAR Effie Awards

68 nominacji w SAR Effie Awards

Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.

Czytaj więcej
UPC Polska ze specjalnym eventem nad Wisłą

UPC Polska ze specjalnym eventem nad Wisłą

Marketer promuje internet 1 Gb/s.

Czytaj więcej
"Kup teraz, zapłać później" - nowa oferta ING Banku na zakupy online [wideo]

"Kup teraz, zapłać później" - nowa oferta ING Banku na zakupy online [wideo]

Poprzez swoją firmę Twisto bank zaoferuje odroczoną płatność za zakupy w internecie.

Czytaj więcej
Serena Williams z tytułem Brand Visionary 2018

Serena Williams z tytułem Brand Visionary 2018

Gala Brand Genius - nagród przyznawanych przez "Adweek" - odbędzie się w Nowym Jorku 7 listopada.

Czytaj więcej
Pepsi składa hołd estetyce vintage [wideo]

Pepsi składa hołd estetyce vintage [wideo]

Na rynek trafią repliki opakowań napoju z lat 1940-2000.

Czytaj więcej
IKEA testuje w Pradze nowy format sklepu

IKEA testuje w Pradze nowy format sklepu

W ramach IKEA Point uruchomione zostaną m.in. studio projektowe i kawiarnia. Na lokalizację sklepu wybrano jedno z najpopularniejszych miejsc w Pradze - Václavské náměstí.

Czytaj więcej
PKO BP: więcej klientów używa już aplikacji mobilnej niż tradycyjnego serwisu transakcyjnego

PKO BP: więcej klientów używa już aplikacji mobilnej niż tradycyjnego serwisu transakcyjnego

W sierpniu br. liczba logowań do IKO po raz pierwszy przekroczyła liczbę logowań do iPKO.

Czytaj więcej
Allianz będzie sponsorem igrzysk olimpijskich od 2021 do 2028 r.

Allianz będzie sponsorem igrzysk olimpijskich od 2021 do 2028 r.

Umowa z MKOl przewiduje także wykorzystanie praw marketingowych.

Czytaj więcej
W Biedronce można już płacić Blikiem

W Biedronce można już płacić Blikiem

Liczba transakcji z wykorzystaniem Blika wzrosła w ciągu roku o ponad 90 proc.

Czytaj więcej
Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Czytaj więcej