O marketingu

Nieustannie budujemy dream team

Nieustannie budujemy dream team

Dyscypliny sportowe, w które firma się angażuje, muszą być spójne z celami biznesowymi, grupą docelową i potencjałem korzyści, jakie niesie taka współpraca - mówi Anna Ziobroń, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN Orlen.

Czytaj więcej
HiBrands ze statuetką Pentawards

HiBrands ze statuetką Pentawards

Srebro za projekt Bee-Fee.

Czytaj więcej
Ofeminin rusza z rozbudowanym klubem zakupowym

Ofeminin rusza z rozbudowanym klubem zakupowym

Poza ofertą regularną, dostępną dla wszystkich internautów, klub udostępnia ekskluzywne oferty dla użytkowników subskrybujących newsletter.

Czytaj więcej
Wyższa szkoła inteligencji marketingowej

Wyższa szkoła inteligencji marketingowej

Serial "Stranger Things" stał się lokomotywą promocyjną dla platformy Netflix, tytuł działa jak magnes na kolejne marki. Mistrzowie marketingu i lokowania pokazują, jak skutecznie online przenieść do offline’u i angażować kolejne pokolenia młodych konsumentów.

Czytaj więcej
Orlen wprowadzi swoją markę w Niemczech, Czechach i na Słowacji

Orlen wprowadzi swoją markę w Niemczech, Czechach i na Słowacji

Nastąpi rebranding zagranicznych stacji koncernu oraz docelowo ujednolicenie komunikacji na wszystkich czterech rynkach.

Czytaj więcej
Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival

Największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider przyciągnęło w tym roku dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji.

Czytaj więcej
Adidas wprowadza biustonosz sportowy dla kobiet po mastektomii

Adidas wprowadza biustonosz sportowy dla kobiet po mastektomii

Marka realizuje działania w związku z miesiącem świadomości wiedzy o raku piersi.

Czytaj więcej
Lavazza składa hołd naturze w kalendarzu na 2020 rok

Lavazza składa hołd naturze w kalendarzu na 2020 rok

Autorem zdjęć jest amerykański fotograf David LaChapelle.

Czytaj więcej
Anna Lewandowska wprowadza markę Phlov

Anna Lewandowska wprowadza markę Phlov

Ruszył jej internetowy sklep z naturalnymi, wegańskimi kosmetykami do pielęgnacji twarzy i ciała.

Czytaj więcej
Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Czytaj więcej