O marketingu

Wokół budowania pozytywnych emocji

Wokół budowania pozytywnych emocji

Na przestrzeni ostatnich kilku lat diametralnie zmieniło się podejście do relacji klient - marka. Dziś kluczowym zadaniem marketingu jest budowanie pozytywnych skojarzeń i długotrwałych więzi.

Czytaj więcej
"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad]

"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad]

"Kiedy uczynimy produkt bardziej "męskim", nikt na to nie zwraca uwagi. A kiedy bardziej "kobiecym", okazuje się, że to jest śmieszne, dziwne" - mówi doktor Joanna Jeśman ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie.

Czytaj więcej
Leczenie kolorem i naturą

Leczenie kolorem i naturą

Opakowania stają się coraz istotniejszym elementem komunikacji leków bez recepty i suplementów diety. Czy produkty OTC skazane są jednak na mało kreatywne rozwiązania znane z opakowań papierosów, czy raczej na unikatowy design i wręcz biżuteryjny sznyt?

Czytaj więcej
69 proc. Polaków korzystało już z płatności cyfrowych

69 proc. Polaków korzystało już z płatności cyfrowych

To wynik badania Digital Payments Study przeprowadzonego na zlecenie Visa.

Czytaj więcej
Czy warto organizować świąteczne akcje promocyjne?

Czy warto organizować świąteczne akcje promocyjne?

Okres przedświąteczny to czas największych żniw dla branży handlowej. Czy w tym czasie warto dodatkowo inwestować w działania promocyjne w punktach sprzedaży?

Czytaj więcej
Analiza danych: szukajcie, a znajdziecie

Analiza danych: szukajcie, a znajdziecie

O biznesowych pożytkach z "kopania w danych" opowiada Łukasz Kobyliński, Chief Science Officer w Sages, adiunkt w Instytucie Podstaw Informatyki PAN.

Czytaj więcej
Jysk otworzy w Polsce kolejne sklepy w nowym formacie

Jysk otworzy w Polsce kolejne sklepy w nowym formacie

Prezes Lars Larsen przy okazji publikacji rocznych wyników firmy poinformował, że Polska jest jednym z głównych rozwojowych rynków sieci.

Czytaj więcej
Szopi.pl z zakupami w Saturnie, Media Markt i Empiku

Szopi.pl z zakupami w Saturnie, Media Markt i Empiku

Szopi.pl zwiększa portfolio obsługiwanych sklepów. Do dostaw artykułów spożywczych i leków dołączyły artykuły, które mogą stać się gwiazdkowymi upominkami.

Czytaj więcej
Brytyjczycy mają problem z ciężarówkami Coca-Coli

Brytyjczycy mają problem z ciężarówkami Coca-Coli

Świąteczna ciężarówka Coca-Coli, która co roku rusza w trasę po europejskich miastach budzi sprzeciw brytyjskiej agencji działającej przy Ministerstwie Zdrowia - Public Health England.

Czytaj więcej
Pożyczki tylko dla kobiet

Pożyczki tylko dla kobiet

Aasa Polska próbuje gender-targetingu w biznesie pożyczkowym.

Czytaj więcej