O marketingu

GIRLS ONLY Beauty Bar by Rimmel

Rimmel - jedna z czołowych marek makijażowych na polskim rynku kosmetyków mainstreamowych, znana z oryginalnego stylu i bezkompromisowego podejścia do makijażu, inspirowanego londyńską ulicą - otwiera w Warszawie swój pierwszy Beauty Bar.

Tomasz Jażdżyński nowym prezesem Gremi Media SA

Dariusz Bąk, dotychczasowy prezes, powołany do rady nadzorczej spółki.

Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera

Nowe produkty będą wspierane w miejscach sprzedaży.

Carrefour Pro ruszył w Warszawie

Rozwiązanie zastosowane w nowym hipermarkecie to pierwsze w sieci Carrefour wdrożenie rozwiązań m-commerce.

Izraelski Frutarom kupił polską Pollenę-Aroma

Notowana na giełdzie w Londynie izraelska grupa Frutarom z Hajfy poinformowała o nabyciu 99,96 proc. udziałów w Pollenie-Aroma.

Agencja ADnova nagrodzona w konkursie POS STARS 2017 w kategorii FARMACJA

Jak przebić się z komunikatem reklamowym w przepełnionej POSami, zatłoczonej aptece? Znalazła na to sposób agencja ADnova, która dla junior-angin stworzyła grę dostarczającą rozrywki znudzonym w kolejkach dzieciom, budując jednocześnie widoczność marki w miejscu sprzedaży.

Najnowszy design i ta sama jakość

Najbardziej rozpoznawalna marka PKN ORLEN zmienia się. Można to zauważyć zarówno na samochodach ORLEN Team, jak i np. napojach energetycznych marki VERVA.

Empik głównym akcjonariuszem serwisu E-Muzyka

Transakcja porządkuje aktywa pozostałe po Funduszu Empik Media & Fashion.

Anna Lewandowska w Lidlu

W sklapach sieci pojawiły się produkty marki "Foods by Ann" sygnowane przez znaną trenerkę i dietetyczkę.

Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea

To realizacja strategii firmy, która dywersyfikuje portfolio swoich produktów.