Nowe centrum handlowe powstaje pod Warszawą
N-Park zlokalizowany będzie na granicy Piaseczna i Starej Iwicznej przy ul. Nowej.
Orlen chce znacząco poszerzyć asortyment
Koncern paliwowy chce niebawem rozszerzyć zakres działalności m.in. o hurtową sprzedaż żywności, kosmetyki, odzież i artykuły AGD.
Samar: 2017 był najlepszym rokiem dla branży moto od początku wieku
Ostatni lepszy wynik zanotowano w 1999 r.
Trendy w e-commerce w 2018 r.
E-commerce to nieustanny wyścig technologiczny - wskazuje Jacek Zientkiewicz, brand manager platformy Shoper, analizując trendy w e-commerce na 2018 r.
Dorota Wrotek-Gut dyrektorem ds. komunikacji marketingowej Jeronimo Martins Polska
Zastąpiła Michaela Luttgena, który pracuje obecnie w Kaufland Warenhandel.
Rochstar będzie pracował dla Narodowego Banku Polskiego
Przewidywany budżet na 2018 r. to prawie 6 mln zł.
Ruszyła platforma zakupowa ebakalland.pl
Bakalland uruchomił platformę zakupową, w której można kupić bakalie, przekąski w postaci batonów zbożowych i proteinowych oraz produkty śniadaniowe i do wypieków.
Rainbow Tours: o 36 proc. więcej rezerwacji na lato 2018 niż w ub.r.
Wycieczki na wakacje zarezerwowało w biurze już blisko 88 tys. klientów.
PZU startuje z programem lojalnościowym
Ubezpieczyciel chce zintensyfikować kontakty z klientami. Mają mu w tym pomóc nowe inicjatywy, w tym związane z ochroną zdrowia. Firma ma nowych partnerów.
Z Unilevera do GSK
Tamara Rogers została mianowana dyrektorem zarządzającym GSK Consumer Healthcare w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Dołącza do GSK z firmy Unilever.