O marketingu

Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea

Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea

To realizacja strategii firmy, która dywersyfikuje portfolio swoich produktów.

Czytaj więcej
Nowe centrum handlowe powstaje pod Warszawą

Nowe centrum handlowe powstaje pod Warszawą

N-Park zlokalizowany będzie na granicy Piaseczna i Starej Iwicznej przy ul. Nowej.

Czytaj więcej
Orlen chce znacząco poszerzyć asortyment

Orlen chce znacząco poszerzyć asortyment

Koncern paliwowy chce niebawem rozszerzyć zakres działalności m.in. o hurtową sprzedaż żywności, kosmetyki, odzież i artykuły AGD.

Czytaj więcej
Samar: 2017 był najlepszym rokiem dla branży moto od początku wieku

Samar: 2017 był najlepszym rokiem dla branży moto od początku wieku

Ostatni lepszy wynik zanotowano w 1999 r.

Czytaj więcej
Trendy w e-commerce w 2018 r.

Trendy w e-commerce w 2018 r.

E-commerce to nieustanny wyścig technologiczny - wskazuje Jacek Zientkiewicz, brand manager platformy Shoper, analizując trendy w e-commerce na 2018 r.

Czytaj więcej
Dorota Wrotek-Gut dyrektorem ds. komunikacji marketingowej Jeronimo Martins Polska

Dorota Wrotek-Gut dyrektorem ds. komunikacji marketingowej Jeronimo Martins Polska

Zastąpiła Michaela Luttgena, który pracuje obecnie w ‎Kaufland Warenhandel.

Czytaj więcej
Rochstar będzie pracował dla Narodowego Banku Polskiego

Rochstar będzie pracował dla Narodowego Banku Polskiego

Przewidywany budżet na 2018 r. to prawie 6 mln zł.

Czytaj więcej
Ruszyła platforma zakupowa ebakalland.pl

Ruszyła platforma zakupowa ebakalland.pl

Bakalland uruchomił platformę zakupową, w której można kupić bakalie, przekąski w postaci batonów zbożowych i proteinowych oraz produkty śniadaniowe i do wypieków.

Czytaj więcej
Rainbow Tours: o 36 proc. więcej rezerwacji na lato 2018 niż w ub.r.

Rainbow Tours: o 36 proc. więcej rezerwacji na lato 2018 niż w ub.r.

Wycieczki na wakacje zarezerwowało w biurze już blisko 88 tys. klientów.

Czytaj więcej
PZU startuje z programem lojalnościowym

PZU startuje z programem lojalnościowym

Ubezpieczyciel chce zintensyfikować kontakty z klientami. Mają mu w tym pomóc nowe inicjatywy, w tym związane z ochroną zdrowia. Firma ma nowych partnerów.

Czytaj więcej