Suzuki sponsorem Korony Kielce
Logo producenta pojawi się na koszulkach piłkarzy i na bandach podczas meczów.
ELiga wprowadza znak jakości
Będzie przyznawany dla turniejów i produktów.
Prognozy Deloitte na rok 2018: nowe technologie, media, telekomunikacja
Firma doradcza przedstawiła swój doroczny raport "TMT Predictions".
Vivus z nową platformą komunikacji - Mister Hajs (Mr Hi's)
Firma pożyczkowa w parodii stylu disco polo.
MBank zaskoczony hojnością swoich klientów dla WOŚP
Bank zachował się jednak honorowo i dotrzymał obietnic.
Piotr Gaweł w zarządzie Polkomtela
To powrót po ponad dekadzie.
Galeria Północna: 3,5 mln klientów w 3,5 miesiąca
Takim wynikiem centrum zamknęło pierwszy kwartał swojej działalności.
Fuzetea będzie największym europejskim launchem w historii The Coca-Cola Company
Firma zamierza w tym roku zainwestować dwa razy więcej we wsparcie kategorii herbaty niż rok wcześniej. To krok w realizacji strategii "Total Beverage Company".
McDonald's ogłasza ekologiczne postanowienia noworoczne
Cele McDonald’s to wprowadzenie do 2025 r. recyklingu we wszystkich restauracjach marki oraz przejście w 100 proc. na opakowania pochodzące ze źródeł odnawialnych, produkcji certyfikowanej lub recyklingu.
Agencja ADnova wzmacnia dział kreacji
Adam Dziadak, copywriter z 10-letnim doświadczeniem, zasila zespół ADnova