O marketingu

Mówimy NIE dla smogu!

Philips został partnerem kampanii społecznej NIE dla smogu zainicjowanej przez firmę Librus, wspierającą edukację ekologiczną w polskich szkołach.

PKN ​Orlen: otwieramy nowy etap w komunikacji naszej marki

Orlen chce być lovebrand; nową koncepcję komunikacji opracowała agencja Publicis.

Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

Przed dołączeniem do McDonald’s Polska odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl.

Agata Lauko prezesem zarządu Netsprinta

Była general manager Zenitha zastąpi Jarosława Dmowskiego.

Mieszko startuje z konkursem

Producent słodyczy zachęca do dzielenia się czekoladkami i startuje z konkursem "Me&You".

Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Womenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne trendy konsumenckie.

Lewandowski pracuje dla Oshee

Piłkarz będzie twarzą marki napojów i żywności funkcjonalnej.

Projektowanie rozwiązań dla każdego to projektowanie dla nikogo

Nasz inkubator jest unikatowym w skali globalnej przykładem współpracy branży finansowej, mówi Igor Zacharjasz, dyrektor Inkubatora Innowacji Visa

Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.

Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.