O marketingu

Agencja ADnova wzmacnia dział kreacji

Agencja ADnova wzmacnia dział kreacji

Adam Dziadak, copywriter z 10-letnim doświadczeniem, zasila zespół ADnova

Czytaj więcej
Mówimy NIE dla smogu!

Mówimy NIE dla smogu!

Philips został partnerem kampanii społecznej NIE dla smogu zainicjowanej przez firmę Librus, wspierającą edukację ekologiczną w polskich szkołach.

Czytaj więcej
PKN ​Orlen: otwieramy nowy etap w komunikacji naszej marki

PKN ​Orlen: otwieramy nowy etap w komunikacji naszej marki

Orlen chce być lovebrand; nową koncepcję komunikacji opracowała agencja Publicis.

Czytaj więcej
Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

Przed dołączeniem do McDonald’s Polska odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl.

Czytaj więcej
Agata Lauko prezesem zarządu Netsprinta

Agata Lauko prezesem zarządu Netsprinta

Była general manager Zenitha zastąpi Jarosława Dmowskiego.

Czytaj więcej
Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Womenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne trendy konsumenckie.

Czytaj więcej
Lewandowski pracuje dla Oshee

Lewandowski pracuje dla Oshee

Piłkarz będzie twarzą marki napojów i żywności funkcjonalnej.

Czytaj więcej
Projektowanie rozwiązań dla każdego to projektowanie dla nikogo

Projektowanie rozwiązań dla każdego to projektowanie dla nikogo

Nasz inkubator jest unikatowym w skali globalnej przykładem współpracy branży finansowej, mówi Igor Zacharjasz, dyrektor Inkubatora Innowacji Visa

Czytaj więcej
Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.

Czytaj więcej
Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.

Czytaj więcej