Mówimy NIE dla smogu!
Philips został partnerem kampanii społecznej NIE dla smogu zainicjowanej przez firmę Librus, wspierającą edukację ekologiczną w polskich szkołach.
PKN Orlen: otwieramy nowy etap w komunikacji naszej marki
Orlen chce być lovebrand; nową koncepcję komunikacji opracowała agencja Publicis.
Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska
Przed dołączeniem do McDonald’s Polska odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl.
Agata Lauko prezesem zarządu Netsprinta
Była general manager Zenitha zastąpi Jarosława Dmowskiego.
Mieszko startuje z konkursem
Producent słodyczy zachęca do dzielenia się czekoladkami i startuje z konkursem "Me&You".
Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie
Womenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne trendy konsumenckie.
Lewandowski pracuje dla Oshee
Piłkarz będzie twarzą marki napojów i żywności funkcjonalnej.
Projektowanie rozwiązań dla każdego to projektowanie dla nikogo
Nasz inkubator jest unikatowym w skali globalnej przykładem współpracy branży finansowej, mówi Igor Zacharjasz, dyrektor Inkubatora Innowacji Visa
Jakub Barzak marketing managerem w Storytel
Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.
Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.