O marketingu

Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.

Czytaj więcej
Skoda chwali się powodzeniem modelu Karoq

Skoda chwali się powodzeniem modelu Karoq

Kampania launchowa ruszyła na przełomie listopada i grudnia ub.r.

Czytaj więcej
W 2017 r. rynek farmaceutyczny przekroczył wartość 38 mld zł

W 2017 r. rynek farmaceutyczny przekroczył wartość 38 mld zł

Dane pochodzą z firmy IQVIA.

Czytaj więcej
Karolina Ostrowska client service directorem w Roots

Karolina Ostrowska client service directorem w Roots

Do zespołu agencji dołącza też Katarzyna Małuj jako senior account manager.

Czytaj więcej
Aldi zmieni wszystkie swoje sklepy w Polsce

Aldi zmieni wszystkie swoje sklepy w Polsce

Dyskontom zależy na unowocześnieniu i odświeżeniu wystroju.

Czytaj więcej
Mieszko ma nowego prezesa

Mieszko ma nowego prezesa

Z dniem 1 lutego został nim Juozas Daunys.

Czytaj więcej
Folx - nowy operator komórkowy

Folx - nowy operator komórkowy

Cała obsługa w aplikacji komórkowej; kampania launchowa w internecie, kinach i na outdoorze.

Czytaj więcej
Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo]

Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo]

Kampania obejmuje TV i internet.

Czytaj więcej
Trzecia edycja loterii kapslowej "Dwa Szybkie Żubry"

Trzecia edycja loterii kapslowej "Dwa Szybkie Żubry"

Kompania Piwowarska przygotowała nagrody o łącznej wartości 27,8 mln zł.

Czytaj więcej
Ponad 3 miliony spotów w Payback Video

Ponad 3 miliony spotów w Payback Video

Program lojalnościowy podsumowuje pierwszy rok działania usługi reklamowej.

Czytaj więcej