O marketingu

Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy

Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy

Dla wszystkich klientów, niezależnie od wysokości abonamentu.

Czytaj więcej
Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera...

Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera...

Australijski oddział Ikei wrzucił kilka lat temu do pudełek ze swoimi produktami "instrukcje składania kariery". Nie wydając ani dolara na media, dotarł do odpowiedniej grupy, przekonał do siebie i zebrał ponad cztery tysiące wartościowych aplikacji. Tak dziś działa Employer Branding.

Czytaj więcej
Anna Michałowska będzie odpowiadać za marketing WP Pilot

Anna Michałowska będzie odpowiadać za marketing WP Pilot

Przez ostatnie cztery lata pracowała w siedzibie Zalando w Berlinie.

Czytaj więcej
Alior reklamuje pakiety kredytowe dla firm

Alior reklamuje pakiety kredytowe dla firm

Zaplanowano kampanię w radiu, internecie, a później także w TV.

Czytaj więcej
Zdrowy Nabiał - nowa aplikacja mobilna

Zdrowy Nabiał - nowa aplikacja mobilna

Projekt jest odpowiedzią na trendy w żywieniu polskiego konsumenta oraz czarny PR skierowany przeciw produktom nabiałowym.

Czytaj więcej
Orange Polska i Alter Art razem na Kraków Live Festival

Orange Polska i Alter Art razem na Kraków Live Festival

Firmy zdecydowały się także przedłużyć umowę sponsorską.

Czytaj więcej
Nowa agencja marketingu muzycznego High& rusza z #UlicznymiLegendami

Nowa agencja marketingu muzycznego High& rusza z #UlicznymiLegendami

Pierwszym klientem agencji założonej przez Piotra Kujdę jest marka Puma.

Czytaj więcej
Sonia Bohosiewicz i Mateusz Gessler w akcji Akademia Smaku Boscha [wideo]

Sonia Bohosiewicz i Mateusz Gessler w akcji Akademia Smaku Boscha [wideo]

Marka z portfolio BSH realizuje kolejną edycję działań, której tegoroczne motywy przewodnie to miłość, zabawa i tradycja.

Czytaj więcej
UPC Polska ma nowego szefa

UPC Polska ma nowego szefa

Robert Redeleanu zastąpi na stanowisku CEO Fransa-Willema de Kloeta, który odchodzi z firmy z końcem marca br.

Czytaj więcej
Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Dane pochodzą z narzędzia AdReport, będącego częścią spółki Ströer Digital Media.

Czytaj więcej