Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy
Dla wszystkich klientów, niezależnie od wysokości abonamentu.
Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera...
Australijski oddział Ikei wrzucił kilka lat temu do pudełek ze swoimi produktami "instrukcje składania kariery". Nie wydając ani dolara na media, dotarł do odpowiedniej grupy, przekonał do siebie i zebrał ponad cztery tysiące wartościowych aplikacji. Tak dziś działa Employer Branding.
Anna Michałowska będzie odpowiadać za marketing WP Pilot
Przez ostatnie cztery lata pracowała w siedzibie Zalando w Berlinie.
Alior reklamuje pakiety kredytowe dla firm
Zaplanowano kampanię w radiu, internecie, a później także w TV.
Zdrowy Nabiał - nowa aplikacja mobilna
Projekt jest odpowiedzią na trendy w żywieniu polskiego konsumenta oraz czarny PR skierowany przeciw produktom nabiałowym.
Orange Polska i Alter Art razem na Kraków Live Festival
Firmy zdecydowały się także przedłużyć umowę sponsorską.
Nowa agencja marketingu muzycznego High& rusza z #UlicznymiLegendami
Pierwszym klientem agencji założonej przez Piotra Kujdę jest marka Puma.
Sonia Bohosiewicz i Mateusz Gessler w akcji Akademia Smaku Boscha [wideo]
Marka z portfolio BSH realizuje kolejną edycję działań, której tegoroczne motywy przewodnie to miłość, zabawa i tradycja.
UPC Polska ma nowego szefa
Robert Redeleanu zastąpi na stanowisku CEO Fransa-Willema de Kloeta, który odchodzi z firmy z końcem marca br.
Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.
Dane pochodzą z narzędzia AdReport, będącego częścią spółki Ströer Digital Media.