Odra: "Najlepiej razem"
Wraz z rebrandingiem marki słodyczy Grupa Otmuchów wprowadza nową platformę komunikacji "Najlepiej razem".
Millennium stawia na minioddziały
Pierwsza placówka w nowym formacie w Galerii Krakowskiej.
Wójcik i Malinowska dołączają do LifeTube
Sieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.
Odświeżona oferta Red Bull Mobile wsparta kampanią
Marka z nowymi twarzami reklamowymi.
Data Tribe - nowa firma strategiczno-badawcza
Założycielem Data Tribe jest Marek Tobota.
BabuShop będzie pomagać najuboższym
W połowie marca rusza sieć sklepów z naturalną żywnością i kosmetykami należąca do fundacji Pomaganie Jest Trendy i spółki Todos Polska.
L'Oreal stawia na start-upy
Wśród pięciu firm wybranych do pierwszej edycji programu akceleracyjnego dostała się polska firma Cosmose.
Kierunek ORLEN - nowe otwarcie w komunikacji Koncernu
PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu. Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie będzie również efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN.
Dane pomogą zrozumieć klienta
- Aby gromadzenie i wykorzystywanie danych nie budziło obaw konsumentów, ważne, by czuli się poinformowani, wyrazili aktywną zgodę i otrzymali korzyść w zamian za ich udostępnianie - mówi Guillaume Bacuvier, CEO Dunnhumby, należącej do Tesco firmy consumer data science.
Platige Events zorganizuje ceremonię otwarcia finału Ligi Europy
Oznacza to kolejny rok współpracy agencji z UEFA.