O marketingu

Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Dane pochodzą z narzędzia AdReport, będącego częścią spółki Ströer Digital Media.

Czytaj więcej
Odra: "Najlepiej razem"

Odra: "Najlepiej razem"

Wraz z rebrandingiem marki słodyczy Grupa Otmuchów wprowadza nową platformę komunikacji "Najlepiej razem".

Czytaj więcej
Millennium stawia na minioddziały

Millennium stawia na minioddziały

Pierwsza placówka w nowym formacie w Galerii Krakowskiej.

Czytaj więcej
Wójcik i Malinowska dołączają do LifeTube

Wójcik i Malinowska dołączają do LifeTube

Sieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.

Czytaj więcej
Odświeżona oferta Red Bull Mobile wsparta kampanią

Odświeżona oferta Red Bull Mobile wsparta kampanią

Marka z nowymi twarzami reklamowymi.

Czytaj więcej
Data Tribe - nowa firma strategiczno-badawcza

Data Tribe - nowa firma strategiczno-badawcza

Założycielem Data Tribe jest Marek Tobota.

Czytaj więcej
BabuShop będzie pomagać najuboższym

BabuShop będzie pomagać najuboższym

W połowie marca rusza sieć sklepów z naturalną żywnością i kosmetykami należąca do fundacji Pomaganie Jest Trendy i spółki Todos Polska.

Czytaj więcej
L'Oreal stawia na start-upy

L'Oreal stawia na start-upy

Wśród pięciu firm wybranych do pierwszej edycji programu akceleracyjnego dostała się polska firma Cosmose.

Czytaj więcej
Kierunek ORLEN - nowe otwarcie w komunikacji Koncernu

Kierunek ORLEN - nowe otwarcie w komunikacji Koncernu

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu. Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie będzie również efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN.

Czytaj więcej
Dane pomogą zrozumieć klienta

Dane pomogą zrozumieć klienta

- Aby gromadzenie i wykorzystywanie danych nie budziło obaw konsumentów, ważne, by czuli się poinformowani, wyrazili aktywną zgodę i otrzymali korzyść w zamian za ich udostępnianie - mówi Guillaume Bacuvier, CEO Dunnhumby, należącej do Tesco firmy consumer data science.

Czytaj więcej