O marketingu

Jubileuszowa kampania Aldi

10-lecie detalista świętuje promocjami dla klientów wspieranymi kampanią outdoorową.

Terravita na Wielkanoc

Terravita przygotowała bogatą, czekoladową ofertę na Wielkanoc.

Skoda promuje model Karoq

Należąca do grupy Volkswagena czeska marka intensywnie wspiera sprzedaż swojego mniejszego SUV-a.

Katarzyna Zielińska nową ambasadorką marki Avon

W 2018 r. marka stawia na zachęcanie Polek do próbowania nowości kosmetycznych z portfolio producenta, a do Małgorzaty Kożuchowskiej i Marty Żmudy-Trzebiatowskiej dołącza kolejna aktorka.

W McDonald's wraca akcja z darmową kawą

Ponownie wystartowała akcja darmowego częstowania kawą w restauracjach sieci.

Bancovo chce być numerem 1 pożyczek online

Duży budżet na reklamę; kampania launchowa w internecie, po wakacjach także w TV.

Martyna Wojciechowska ma swoją Barbie

Osobowość polskiej podróżniczki zainspirowała twórców serii Barbie Fashionista - Wojciechowska w wersji lalki dołącza do linii lalek Shero.

Pięć części "Mikołajka" na wyłączność w Biedronce

Wprowadzenie książek na polski rynek ma być kolejną odsłoną promocji czytelnictwa w wydaniu Biedronki.

Pedigree namawia do selfie z psem

Mars na rozpoczęcie wiosny przygotował aktywizację dla czworonogów i ich właścicieli.

Energa chce "mówić" prościej

Firma energetyczna chce uprościć komunikację z klientami. Pomogą jej w tym językoznawcy.