O marketingu

Energa chce "mówić" prościej

Energa chce "mówić" prościej

Firma energetyczna chce uprościć komunikację z klientami. Pomogą jej w tym językoznawcy.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec zapowiada bezalkoholową rewolucję

Grupa Żywiec zapowiada bezalkoholową rewolucję

To może być pomysł na zakaz reklam piwa?

Czytaj więcej
Agencja Allegro przeciwko smogowi

Agencja Allegro przeciwko smogowi

Agencja wspiera w działaniach proekologicznych ING Bank Śląski.

Czytaj więcej
Empik  rozwija platformę marketplace

Empik rozwija platformę marketplace

Obecnie ma ok. 200 aktywnych sprzedawców. Na koniec 2018 r. na empik.com będzie można wybierać spośród 750 tys. produktów z samego marketplace, szacuje firma.

Czytaj więcej
Ruszył konkurs #AbsolutnaWiosna

Ruszył konkurs #AbsolutnaWiosna

Do wygrania m.in. wyjazd na Coachella Festival.

Czytaj więcej
Cisowianka Perlage po raz trzeci sponsorem i oficjalną wodą wyścigu Mille Miglia

Cisowianka Perlage po raz trzeci sponsorem i oficjalną wodą wyścigu Mille Miglia

Na starcie rajdu tak jak w latach ubiegłych pojawi się reprezentujący Polskę Perlage Team.

Czytaj więcej
Hyundai startuje z kampanią mundialową

Hyundai startuje z kampanią mundialową

Media zaplanował i kupił Havas Media. Autorem spotu jest Opus B.

Czytaj więcej
Rusza badanie polskich fanów e-sportu

Rusza badanie polskich fanów e-sportu

Raport ma być rodzajem przewodnika dla marketerów, którzy już zaczęli lub zamierzają kierować swoją komunikację do tej grupy. Wyniki raportu dostępne będą w kwietniu.

Czytaj więcej
Chapter1 pomaga zabłysnąć klientom MylaQ

Chapter1 pomaga zabłysnąć klientom MylaQ

Marka MylaQ z portfolio grupy Cosmo Group razem z agencją Chapter1 realizuje aktywację pod hasłem "mytime2shine".

Czytaj więcej
Mateusz Damięcki ambasadorem Mercedes-Benz Grupa Wróbel

Mateusz Damięcki ambasadorem Mercedes-Benz Grupa Wróbel

Aktor rozpoczął współpracę z siecią dilerską i serwisową.

Czytaj więcej