Wystartował świąteczny konkurs w portalu uwielbiam.pl
Maspex zachęca do dzielenia się kulinarnymi inspiracjami na Wielkanoc.
Grzegorz Kita przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich
Będzie realizował działania w obszarach promocji, strategii rozwoju, marketingu, komunikacji oraz eventów.
Łukasz Konik nadal z marką Bracia Koral
Znany szef kuchni przygotuje lodowe kompozycje i desery.
Założona w 1993 roku Firma Notedeco obchodzi w tym roku swoje 25-lecie.
Z niewielkiego domowego biznesu powstało prężne kilkudziesięcio-osobowe przedsiębiorstwo zlokalizowane w sercu Wielkopolski - Poznaniu.
Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem
Z badań wynika, że Wielkanoc cieszy się mniejszą sympatią, mimo że organizacja tych świąt wymaga mniej wysiłku i mniejszych wydatków.
Sami milenialsi nie rozwiążą problemów galerii handlowych
Za rok w niedziele bez handlu centra handlowe mogą być całkowicie zamknięte, a wraz z nimi mieszczące się tam kina, restauracje czy siłownie. Powód? Nie będzie opłacało się ich otwierać.
Królewskie ruszyło z aktywacją Dzielnicowe Akcje
Jedną z nagród jest lot helikopterem nad Warszawą.
MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów
Marka kawy rozpuszczalnej prowadzi działania w sieci Cinema City oraz sklepach Home & You. Trwa kampania reklamowa.
Robert Kubica ambasadorem marki Lotos
Będzie reklamować m.in. nowe oleje silnikowe Quazar Dynamic i mające niebawem zadebiutować na rynku napoje energetyczne Lotos Dynamic.
"Mój ogród, moje miejsce" - Maja Popielarska w nowym filmie z serii Bohater Domu.
Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej, nietypowej odsłony. 1 kwietnia 2018 wystartowała emisja spotu reklamowego pod tytułem "Mój ogród, moje miejsce".