O marketingu

Wystartował świąteczny konkurs w portalu uwielbiam.pl

Maspex zachęca do dzielenia się kulinarnymi inspiracjami na Wielkanoc.

Grzegorz Kita przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

Będzie realizował działania w obszarach promocji, strategii rozwoju, marketingu, komunikacji oraz eventów.

Łukasz Konik nadal z marką Bracia Koral

Znany szef kuchni przygotuje lodowe kompozycje i desery.

Założona w 1993 roku Firma Notedeco obchodzi w tym roku swoje 25-lecie.

Z niewielkiego domowego biznesu powstało prężne kilkudziesięcio-osobowe przedsiębiorstwo zlokalizowane w sercu Wielkopolski - Poznaniu.

Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem

Z badań wynika, że Wielkanoc cieszy się mniejszą sympatią, mimo że organizacja tych świąt wymaga mniej wysiłku i mniejszych wydatków.

Sami milenialsi nie rozwiążą problemów galerii handlowych

Za rok w niedziele bez handlu centra handlowe mogą być całkowicie zamknięte, a wraz z nimi mieszczące się tam kina, restauracje czy siłownie. Powód? Nie będzie opłacało się ich otwierać.

Królewskie ruszyło z aktywacją Dzielnicowe Akcje

Jedną z nagród jest lot helikopterem nad Warszawą.

MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów

Marka kawy rozpuszczalnej prowadzi działania w sieci Cinema City oraz sklepach Home & You. Trwa kampania reklamowa.

Robert Kubica ambasadorem marki Lotos

Będzie reklamować m.in. nowe oleje silnikowe Quazar Dynamic i mające niebawem zadebiutować na rynku napoje energetyczne Lotos Dynamic.

"Mój ogród, moje miejsce" - Maja Popielarska w nowym filmie z serii Bohater Domu.

Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej, nietypowej odsłony. 1 kwietnia 2018 wystartowała emisja spotu reklamowego pod tytułem "Mój ogród, moje miejsce".