O marketingu

BGŻ BNP Paribas za 3,25 mld zł kupuje Raiffeisen Polbank

BGŻ BNP Paribas za 3,25 mld zł kupuje Raiffeisen Polbank

To kolejny krok w konsolidacji rynku bankowego w Polsce.

Czytaj więcej
Maffashion promuje buty Adidas Originals Deerupt

Maffashion promuje buty Adidas Originals Deerupt

Kampanię obsługuje VML.

Czytaj więcej
Maciej Herman na czele Lotte Wedel

Maciej Herman na czele Lotte Wedel

Monika Kolano-Wysokińska zostaje dyrektorem marketingu marki, a Krzysztof Stepnowski - dyrektorem sprzedaży.

Czytaj więcej
Huawei liderem rynku smartfonów w Polsce

Huawei liderem rynku smartfonów w Polsce

Chińska marka w końcu przegoniła Samsunga.

Czytaj więcej
Provident chce mocno namieszać na rynku

Provident chce mocno namieszać na rynku

Największa firma zaoferuje pożyczki do 1,5 tys. zł bez żadnych kosztów, tylko dla nowych klientów.

Czytaj więcej
W ciągu dwóch lat LOT zwiększył liczbę pasażerów o ponad 50 proc.

W ciągu dwóch lat LOT zwiększył liczbę pasażerów o ponad 50 proc.

W ub.r. przewiózł na pokładach swoich samolotów 8,4 mln pasażerów, o 24 proc. więcej niż w 2016 r.

Czytaj więcej
Visa prowadzi kampanię promocyjną związaną z mundialem [wideo]

Visa prowadzi kampanię promocyjną związaną z mundialem [wideo]

Głównym elementem kampanii jest loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. bilety na mecz Polska-Senegal.

Czytaj więcej
eBay elektroniką stoi

eBay elektroniką stoi

Polscy użytkownicy eBay tylko w pierwszych trzech miesiącach 2018 r. kupili na platformie o 30 proc. więcej sprzętów elektronicznych niż przed rokiem.

Czytaj więcej
Ewa Kasprzyk nową twarzą marki Soraya

Ewa Kasprzyk nową twarzą marki Soraya

Marka wprowadza nową linię kosmetyków Total Collagen dla kobiet 50+.

Czytaj więcej
Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Dział commerce ma pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych.

Czytaj więcej