O marketingu

Provident chce mocno namieszać na rynku

Provident chce mocno namieszać na rynku

Największa firma zaoferuje pożyczki do 1,5 tys. zł bez żadnych kosztów, tylko dla nowych klientów.

Czytaj więcej
W ciągu dwóch lat LOT zwiększył liczbę pasażerów o ponad 50 proc.

W ciągu dwóch lat LOT zwiększył liczbę pasażerów o ponad 50 proc.

W ub.r. przewiózł na pokładach swoich samolotów 8,4 mln pasażerów, o 24 proc. więcej niż w 2016 r.

Czytaj więcej
Visa prowadzi kampanię promocyjną związaną z mundialem [wideo]

Visa prowadzi kampanię promocyjną związaną z mundialem [wideo]

Głównym elementem kampanii jest loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. bilety na mecz Polska-Senegal.

Czytaj więcej
eBay elektroniką stoi

eBay elektroniką stoi

Polscy użytkownicy eBay tylko w pierwszych trzech miesiącach 2018 r. kupili na platformie o 30 proc. więcej sprzętów elektronicznych niż przed rokiem.

Czytaj więcej
Ewa Kasprzyk nową twarzą marki Soraya

Ewa Kasprzyk nową twarzą marki Soraya

Marka wprowadza nową linię kosmetyków Total Collagen dla kobiet 50+.

Czytaj więcej
Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Dział commerce ma pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych.

Czytaj więcej
Julia Szostak i Daniel Przygoda obejmują stanowiska creative head w Wavemakerze

Julia Szostak i Daniel Przygoda obejmują stanowiska creative head w Wavemakerze

Poszerzają swoje kompetencje w agencji contentmarketingowej Wavemaker Content.

Czytaj więcej
Beko bada nawyki żywieniowe dzieci

Beko bada nawyki żywieniowe dzieci

16 kwietnia wystartowała polska odsłona kampanii "Jedz jak mistrz", stworzona we współpracy z klubem FC Barcelona. Z tej okazji firma Beko zaprezentowała wyniki badania, dotyczącego żywienia dzieci.

Czytaj więcej
Henkel inwestuje w markę E

Henkel inwestuje w markę E

Na lipiec szykuje kampanię promocyjną.

Czytaj więcej
Żywiec Zdrój po stronie natury już od 10 lat

Żywiec Zdrój po stronie natury już od 10 lat

Twarzą jubileuszowej edycji akcji została Martyna Wojciechowska.

Czytaj więcej