O marketingu

Golden Arrow: zgłoszenia do 8 maja

Golden Arrow: zgłoszenia do 8 maja

Jury konkursu przewodniczy Marta Życińska, wiceprezes ds. marketingu na rynki CEE w Mastercard.

Czytaj więcej
Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018

Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018

MediaCom Warszawa otrzymał nominację w Research Awards 2018.

Czytaj więcej
Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Organizacja płatnicza pozyskała słynnego piłkarza do kampanii związanej z tegorocznym mundialem w Rosji.

Czytaj więcej
Asystent głosowy po polsku!

Asystent głosowy po polsku!

Urządzenie, nad którym pracuje Kogifi, zostanie zaprezentowane najprawdopodobniej już w lipcu.

Czytaj więcej
Cydr Lubelski Spragnieni Lata ogłasza tegoroczny skład

Cydr Lubelski Spragnieni Lata ogłasza tegoroczny skład

Duet Smolik//Kev Fox, Marcelina, Kasia Lins i Bitamina zagrają podczas 7. edycji trasy koncertowej CYDR LUBELSKI SPRAGNIENI LATA. - Łączy ich pasja i kreatywność, ale każdy z nich ma swój sposób na zaczarowanie publiczności - zapowiada Novika.

Czytaj więcej
Piękno z głębią

Piękno z głębią

Coty przejąwszy markę Max Factor od Procter & Gamble postanowiła retargetować ją i zupełnie zmienić strategię jej prowadzenia. O globalnym badaniu, które stało się podwaliną reorientacji komunikacji marki, rozmawiamy z Sheilą Chaiban, globalną wiceprezeską Max Factor.

Czytaj więcej
Starcom i Allegro zbadały weekendowe zwyczaje Polaków

Starcom i Allegro zbadały weekendowe zwyczaje Polaków

Ponad 60 proc. spędza weekendy z rodziną i najbliższymi. Symbolem idealnego weekendu jest zwyczajny spacer na świeżym powietrzu. Ważne jest także korzystanie z telewizji i internetu.

Czytaj więcej
McDonald's Polska zmienia sztućce używane w restauracjach

McDonald's Polska zmienia sztućce używane w restauracjach

Nowe sztućce można poddać w 100 proc. recyklingowi. Działanie McDonald's Polska wpisuje się w tegoroczne hasło Międzynarodowego Dnia Ziemi - "End Plastic Pollution".

Czytaj więcej
Starbucks pod ostrzałem obrońców praw zwierząt

Starbucks pod ostrzałem obrońców praw zwierząt

55 organizacji broniących praw zwierząt zrzeszonych w ramach międzynarodowej koalicji, żąda od sieci Starbucks rezygnacji z używania jaj z chowu klatkowego w całej globalnej sieci ponad 27 tys. lokalizacji.

Czytaj więcej
Agencja Chapter1 autorem nowej kampanii wizerunkowej NeoNail

Agencja Chapter1 autorem nowej kampanii wizerunkowej NeoNail

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki lakierów hybrydowych NeoNail przygotowana przez agencję Chapter1.

Czytaj więcej