O marketingu

Dobry czas dla lodów

Dobry czas dla lodów

Rynek lodów familijnych rośnie w tempie ok. 5,5 proc., a marka Bracia Koral - blisko 60 proc.

Czytaj więcej
Mastercard goni Visę

Mastercard goni Visę

Maleje różnica w liczbie kart płatniczych obsługiwanych przez dwóch głównych operatorów.

Czytaj więcej
Anna Lewandowska uruchamia e-sklep dla rodziców

Anna Lewandowska uruchamia e-sklep dla rodziców

Portal Baby by Ann ma łączyć funkcje serwisu poradnikowego dla rodziców oraz sklepu internetowego. Start sklepu zaplanowano na połowę maja.

Czytaj więcej
Spanie na bogato

Spanie na bogato

Eve Sleep chce zrewolucjonizować rynek materacy - nie tyle pod względem technologicznym, ile dystrybucji i komunikacji. Za międzynarodową marką stoją Polacy. Choć start-up powstał na Wyspach.

Czytaj więcej
Paweł Bylicki jurorem International Stevie Awards 2018

Paweł Bylicki jurorem International Stevie Awards 2018

Będzie oceniał zgłoszenia w kategoriach: Public Relations, Investor Relations, Corporate Communications.

Czytaj więcej
Empik promuje festiwal Apostrof

Empik promuje festiwal Apostrof

Wystartowała akcja Książkowy Zestaw Ratunkowy.

Czytaj więcej
Aldi wspiera World Fairtrade Challenge

Aldi wspiera World Fairtrade Challenge

To trzecia edycja międzynarodowej akcji solidarności z rolnikami i pracownikami z krajów rozwijających się.

Czytaj więcej
Rynek słodyczy będzie się rozwijał

Rynek słodyczy będzie się rozwijał

- Polscy konsumenci wciąż jedzą mniej słodyczy niż mieszkańcy Europy Zachodniej. Jednak wraz z rosnącymi dochodami będzie się to zmieniać - uważa Stephane Tikhomiroff (na zdjęciu), dyrektor zarządzający Perfetti van Melle Polska.

Czytaj więcej
Lidlaki powróciły do Lidla

Lidlaki powróciły do Lidla

Twardy Ziemniak, Soczysta Brzoskwinia, Łagodna Papryka - oto nowe maskotki, które od dziś są do kupienia w Lidlach. Tzw. Lidlaki powracają po prawie roku do tej sieci sklepów w niezmienionej cenie - 9,99 zł.

Czytaj więcej
Samorządy wydały w 2017 r. na promocję 719 mln zł

Samorządy wydały w 2017 r. na promocję 719 mln zł

Wśród miast wojewódzkich najwięcej wydają: Warszawa, Kielce i Katowice.

Czytaj więcej