O marketingu

Zlatan Ibrahimović i influencerzy w mundialowej kampanii Visa

Zlatan Ibrahimović i influencerzy w mundialowej kampanii Visa

Jak zapewnia organizacja płatnicza, wspólnie pomogą kibicom, by nie przeoczyli niczego ważnego podczas MŚ w Rosji.

Czytaj więcej
Monte rusza z dużą aktywacją gamingową

Monte rusza z dużą aktywacją gamingową

Działania realizują GoldenSubmarine, HetHero i Carat.

Czytaj więcej
Nowa kategoria w konkursie Effie

Nowa kategoria w konkursie Effie

Marketing & Business Solutions to kategoria projektów inicjowanych przez liderów marketingu.

Czytaj więcej
UPC wejdzie z usługami komórkowymi dopiero w 2019 roku

UPC wejdzie z usługami komórkowymi dopiero w 2019 roku

Wtedy operator zwiększy nakłady reklamowe; priorytetem na ten rok jest upgrade sieci kablowej - do 1 Gb/s.

Czytaj więcej
Zalando wprowadza program partnerski

Zalando wprowadza program partnerski

To nowa usługa dla polskich e-konsumentów.

Czytaj więcej
Zuzanna Warowna-Toruńska założyła firmę doradczą Concept Spot

Zuzanna Warowna-Toruńska założyła firmę doradczą Concept Spot

Była szefowa Ogilvy zajmie się zarówno doradztwem w zakresie komunikacji, marketingu, jak i rozwoju biznesu.

Czytaj więcej
#Będzieczytane Ełk - nowy festiwal Agory

#Będzieczytane Ełk - nowy festiwal Agory

Wydawnictwo organizuje festiwal promujący literaturę i czytelnictwo.

Czytaj więcej
Zakaz handlu w niedziele napędza obrót e-sklepów

Zakaz handlu w niedziele napędza obrót e-sklepów

Obowiązujący od 1 marca 2018 r. zakaz handlu w wybrane niedziele zintensyfikował ruch i sprzedaż internetową w te dni.

Czytaj więcej
Emlab dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii

Emlab dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii

Agencja eventowa Emlab przygotowała dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii nowoczesną, interaktywną aplikację prezentującą biznesowy i kulturowy potencjał metropolii podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego - największej imprezy biznesowej w Europie Centralnej.

Czytaj więcej
JZO S.A. podjęła współpracę z Hanami Communications

JZO S.A. podjęła współpracę z Hanami Communications

JZO S.A., lider polskiego rynku producentów soczewek okularowych, podjął współpracę z agencją Hanami Communications. Zakres współpracy obejmuje doradztwo marketingowe, komunikację wewnętrzną i wsparcie w ramach działań CSR.

Czytaj więcej