O marketingu

Biedronka testuje paczkomaty

Biedronka testuje paczkomaty

W 300 sklepach na terenie kraju mają stanąć urządzenia firmy Swipbox Polska.

Czytaj więcej
To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander

To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander

Zmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.

Czytaj więcej
MoviePass cieszy konsumentów, ale nie inwestorów

MoviePass cieszy konsumentów, ale nie inwestorów

Usługa kosztująca 9,95 dol. miesięcznie pozwala na codzienne wizyty w kinie. Ma w Stanach Zjednoczonych ponad 2,7 mln abonentów.

Czytaj więcej
Media Markt zamiast Saturna

Media Markt zamiast Saturna

22 markety Saturna zmienią szyldy; razem sieć Media Markt będzie liczyła 85 sklepów.

Czytaj więcej
Orange największy potencjał wzrostu widzi w światłowodach

Orange największy potencjał wzrostu widzi w światłowodach

Dzięki współpracy z TVP i NC+ 120 tys. abonentów będzie mogło obejrzeć wszystkie mecze mundialu w jakości 4K.

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat przejmuje kontrolę nad Netią

Cyfrowy Polsat przejmuje kontrolę nad Netią

Zakup 2/3 akcji telekomu kosztował grupę Solorza 1,28 mld zł.

Czytaj więcej
Francois Nuyts będzie nowym prezesem Allegro

Francois Nuyts będzie nowym prezesem Allegro

Dotychczas odpowiadał za operacje Amazona w Europie Południowej, ostatnio jako wiceprezes i dyrektor zarządzający tej firmy w Hiszpanii i we Włoszech.

Czytaj więcej
Shell wprowadza nową markę własną - Deli

Shell wprowadza nową markę własną - Deli

Sieć paliwowa odświeża swój format gastronomiczny. J. Walter Thompson Poland i MediaCom Warszawa autorami kampanii.

Czytaj więcej
DAMIAN ZOZULA ODPOWIADA ZA MARKETING W GIVT

DAMIAN ZOZULA ODPOWIADA ZA MARKETING W GIVT

Damian Zozula objął w maju br. stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowej platformy GIVT, uzyskującej dla pasażerów linii lotniczych odszkodowania m.in. za opóźnione lub odwołane loty.

Czytaj więcej
K2 bliżej sprzedaży swoich agencji

K2 bliżej sprzedaży swoich agencji

Będą prowadzone rozmowy "na wyłączność" z inwestorem branżowym. Strony dały sobie 90 dni na porozumienie.

Czytaj więcej