O marketingu

#Będzieczytane Ełk - nowy festiwal Agory

#Będzieczytane Ełk - nowy festiwal Agory

Wydawnictwo organizuje festiwal promujący literaturę i czytelnictwo.

Czytaj więcej
Zakaz handlu w niedziele napędza obrót e-sklepów

Zakaz handlu w niedziele napędza obrót e-sklepów

Obowiązujący od 1 marca 2018 r. zakaz handlu w wybrane niedziele zintensyfikował ruch i sprzedaż internetową w te dni.

Czytaj więcej
Emlab dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii

Emlab dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii

Agencja eventowa Emlab przygotowała dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii nowoczesną, interaktywną aplikację prezentującą biznesowy i kulturowy potencjał metropolii podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego - największej imprezy biznesowej w Europie Centralnej.

Czytaj więcej
JZO S.A. podjęła współpracę z Hanami Communications

JZO S.A. podjęła współpracę z Hanami Communications

JZO S.A., lider polskiego rynku producentów soczewek okularowych, podjął współpracę z agencją Hanami Communications. Zakres współpracy obejmuje doradztwo marketingowe, komunikację wewnętrzną i wsparcie w ramach działań CSR.

Czytaj więcej
Biedronka testuje paczkomaty

Biedronka testuje paczkomaty

W 300 sklepach na terenie kraju mają stanąć urządzenia firmy Swipbox Polska.

Czytaj więcej
To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander

To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander

Zmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.

Czytaj więcej
MoviePass cieszy konsumentów, ale nie inwestorów

MoviePass cieszy konsumentów, ale nie inwestorów

Usługa kosztująca 9,95 dol. miesięcznie pozwala na codzienne wizyty w kinie. Ma w Stanach Zjednoczonych ponad 2,7 mln abonentów.

Czytaj więcej
Media Markt zamiast Saturna

Media Markt zamiast Saturna

22 markety Saturna zmienią szyldy; razem sieć Media Markt będzie liczyła 85 sklepów.

Czytaj więcej
Orange największy potencjał wzrostu widzi w światłowodach

Orange największy potencjał wzrostu widzi w światłowodach

Dzięki współpracy z TVP i NC+ 120 tys. abonentów będzie mogło obejrzeć wszystkie mecze mundialu w jakości 4K.

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat przejmuje kontrolę nad Netią

Cyfrowy Polsat przejmuje kontrolę nad Netią

Zakup 2/3 akcji telekomu kosztował grupę Solorza 1,28 mld zł.

Czytaj więcej