O marketingu

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

Czytaj więcej
Meizu chce być numerem trzy na rynku smartfonów w Polsce

Meizu chce być numerem trzy na rynku smartfonów w Polsce

W ciągu roku chińska marka zamierza sprzedać 100 tys. telefonów, a za trzy lata trafić na podium.

Czytaj więcej
Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe

Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe

Wszystko przez RODO, choć nie tylko. Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl, wskazuje na inne oczekiwania wobec e-sklepów, które mogą zrealizować tylko najwięksi, jak Amazon czy Zalando.

Czytaj więcej
Kolekcja Zina na mundial w sieci Rossmann

Kolekcja Zina na mundial w sieci Rossmann

Ubrania i akcesoria - piłki, worki i plecaki - inspirowane są barwami narodowymi.

Czytaj więcej
Startuje Cinema City Gaming Days

Startuje Cinema City Gaming Days

Rusza specjalny program łączący kino ze światem gier.

Czytaj więcej
Zwyciężczyni MasterChefa ugotuje dla Kauflandu

Zwyciężczyni MasterChefa ugotuje dla Kauflandu

Live streaming będzie dostępny na stronie Kauflandu na Facebooku dziś, czyli w czwartek 24 maja o godzinie 20:00.

Czytaj więcej
Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Wczoraj podczas uroczystej gali Superbrands Polska po raz dwunasty wręczono statuetki Superbrands i Superbrands Polska Marka. Jedną z 33 wyróżnionych marek zostało nju mobile.

Czytaj więcej
Piłkarska promocja Huawei

Piłkarska promocja Huawei

Do wygrania spotkanie z Robertem Lewandowskim i wyjazd na mecz.

Czytaj więcej
Super-Pharm: prawo nas nie zatrzyma

Super-Pharm: prawo nas nie zatrzyma

Obecnie w fazie testów jest apteka internetowa, którą firma zamierza niebawem uruchomić.

Czytaj więcej
Paweł Kotowski szefem marketingu Mastercarda w Polsce

Paweł Kotowski szefem marketingu Mastercarda w Polsce

Marta Życińska awansuje na dyrektora ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Czytaj więcej